جراحی لثه، صبحانه با بانو و باقی قضایا...(روزنوشت)

فک کن بعد از دو ماه، زمانی بیای اینجا که روز قبلش دوتا جراحی سنگین لثه داشتی ودیشبش تا صبح، خون رفته باشی بیرون (از بالا البته). الان که دارم اینا رو مینویسم، گونه ام شدید ورم و درد داره. اداره هم نرفتم. لذا نمیشه توقع یه منن طولانی رو داشت. تنها حسن امروز اینه که صبحانه رو قراره کنار بانو میل کنیم.  اصلا یکی از موهبت های زندگی زناشویی همین صبحانه مشترکه، خدا نصیبه همه علاقمندان بفرماید٠٠٠٠

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ http://lore.blogsky.com

الاهی امین :)))
دندون دردتم ایشالا خوب شه :)

فاطمه یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ب.ظ

الان من دارم به این فک میکنم که تو چطوری با اون اوضا صبحانه خوردی...

طراوت جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

خب باقی قضایاشو یادت رف بگی که!!
ایشالله سلامت باشی همیشه
اون جراحی هم حکمتش همین موهبتی بوده که امروز صبح بهش رسیدی

فاطیما شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام! حاج حسین من رو یادت میاد؟؟؟اولین وبلاگم این بود dokhis.blogfa.com دومیش این بود muddy.blogfa.com جفتشون رو توو یه حال خراب بستم هنوز هم چیزی نمینویسم...من رو یادت اومد؟:)
فقط اومدم بگم مخلصیم....خیلی.....

قیچی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام، مخلصیم متقابلا
یادم هست با تمام جزیات
به وبتم سر میزنم گاهی لینکش سمت راسته
بازم بنویس و خبر نوشتنتو بده و به مام سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد