تنهایی و دیگر هیچ...

ازدواج از اون شترهایی هست که اصولا جلوی در همه یکروزی می خوابه و رد خور هم نداره . فقط باید دقت کنی که شتر اشتباهی نیاد رو خودت بخوابه. حالا هر کی بسته به شرایطی که داره در امدن این شتر تاخیر می اندازه اما گریزی از اون نیست. 

امشب سر سفره افطار بعد این که حسابی کوکو سبزی و گوجه تازه زدیم به بدن و داشتیم حال می کردیم، یهو مامان جفت پا اومد تو حالمون و گفت فلانی که هی میگفتم بگیریمش برات، شوهر کرد. ... منم سریع گفتم خوب مبارکه خوش بخت بشن (لازم به ذکر که این فلانی رو من نه دیدم و نه میشناسم فقط خونواده هی اصرار داشتن که خیلی مورد خوبیه که خوب منم چون موقعیت ازدواج نداشتم زیر بار نرفتم) خلاصه مامان حرفاشو ادامه داد راجع به طرف و همسر محترمش و این که از دست دادی و این خزعبلات.... منم با این که خیلی برام اهمیت نداشت مجبوری گوش کردم.

ولی یه واقعیت رو نمی تونم نادیده بگیرم. هر وقت کسی دورو برم ازدواج می کنه، یه جور احساس تنهایی می کنم بی تعارف. 

نگاه ها و نیش و کنایه های اطرافیان هم که به همه چیزه آدم کار دارن، مزید بر علت می شه که بیشتر بری تو لاک خودت.

به همین سادگی و به همین خوشمزگی، من امشب احساس کردم تنها تر شدم حتی به اندازه یک نفر .......  


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

عزیزم من روح تو هستم. احساس تنهایی نکن. خودم می برمت بیروون بهت حال می دم آخر هفته

زیبا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

خیلی جالبه انشالله به این زودی ها از تنهایی در میای

کیمیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://alchemy_lollipop.loxblog.com

سلاممممممممممممممم وبلاگت خوبه چرا انقد احساسه تنهایی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشالاههه بهترم میشه بهت تبریک میگم واسه وبلاگه جدیدت

*مینا* چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://mina-dream.blogfa.com

خب باید به حرف مادر گوش می کردی
هرکی خربوزه بوخوره پای لرزشم می شینه
اینم لرز شما

کسب درامد از وب لاگ دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://jee.parsfa.com

محصولات پر فروش را به دیگران در اینترنت معرفی نمایید و پورسانت های
مشخص شده زیر را از ما دریافت نمایید.


10 محصول پرفروش ماه گذشته



عنوان محصول پورسانت شما

ادکلن زنانه لانکوم 83,750 ریال
عطر 212 جنسیتی مردانه 100 77,440 ریال
ترک سیگار الکترونیکی 67,250 ریال
کیف چرم زنانه ورساچه ایتالیا 60,950 ریال

دستبند پاور بالانس آمریکائی 34,510 ریال
حلقه تک نگین عشق 32,200 ریال
انگشتر کره ای فلورال بلک 31,290 ریال
دماسنج عشق 23,140 ریال
آموزش کامل سفره و میوه آرائی 22,770 ریال
پد موبر 17,940 ریال



به لینک زیر برید . گزینه عضویت


http://banki.zaminmarket.com
مرکز بزرگ دانلود برنامه های فارسی www.ParsianCalendar.Blogsky.com

فاطمه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ

چقد زوود گذشت .1390 دو سال پیش....

فاطمه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد