راند سوم اثاث کشی

راستش را بخواهید، بعد از اتمام راند دوم، تنها دلیلی که باعث شد هنوز ساکن این خانه ی قدیمی باشیم این بوود که آسانسور خانه ی جدید راه اندازی نشده بوود. این بساز بفروش محترم بسیار آدم ریلکسی تشریف دارند و اصلن و ابدن برای پیشبرد کارهای جزئی نظیر رنگ زدن نرده ها و نصب آیفون و غیره و ذالک عجله ای به خرج نمی دادند و لذا ما که قرار بوود آبان ماه کلن نقل مکان کنیم، هنوز سرگردانیم. از پایان راند دوم به بعد تقریبن وسایل خووب و بدرد بخور، دیگر در اینجا یافت نمی شوند و فقط چیزهایی در این خانه هست که برای زنده ماند وجودشان ضروریست نظیر یخچال، گاز، یه تلویزیون پیزوری و همین کامپیوتری که کف زمین بووده و الان پل ارتباطی بین من و شما می باشد.


امروز بلاخره آسانسور راه اندازی شد و آیفون ها هم قرار است تا فردا نصب شوند و این بدان معناست که ما باید حداکثر تا آخر هفته کلن الباقیه بساطمان را از اینجا جمع کنیم و به خانه ی جدید برویم. یک سری مبل و فرش و فیلان و بیسار اضافی هم هست که باید به طالقان منتقل کنیم.


مساله ای که لاینحل باقی مانده، تلفن ِ این خانه است که نشد جابجایش کنیم و لاجرم برای خانه ی جدید یک خط از این پنجاه تومانی ها که 24 ساعته میآیند و وصل می کنند ثبت نام کردیم. اما نمی دانم چطور شد که هم قیمتش بیش از 50 تومن شد و هم زمان نصبش حدود 15 روز طول می کشد. بدیهی ترین نتیجه ی این پروسه این است که من تا مدت نامعلومی از نعمت اینترنت و بالاتر از آن از نعمت همراهی با دوستان مجازی ام محروم هستم. چون احتمالن کلی هم طول بکشد که بتوانم اینترنتم را به خط جدید منتقل کنم. لذا الانه دارید پست های آخر من از این خانه را می خوانید.


این وسط مسطا، موعد رهن خانه ی خودم هم به پایان رسید و دارم با مستجر عزیز چک و چانه میزنم برای تمدید قرارداد. گفتم با همان 19 میلیون پول پیش پارسالش، ماهی 150 تومان هم کرایه بدهد. ایشان اما نظرشان این است که باز هم پول پیش تقدیم نماید و البته بنده آنقدرها که ایشان فکر می کند گلابی نیستم که برای خودم قرض درست کنم. حالا داریم سعی میکنیم یک جوری با هم کنار بیایم....اما چقدر زوود یکسال گذشت. پارسال یادتان هست حتمن که عکس های آن خانه ی نقلی را اینجا قرار دادم و کلی دورهمی گفتیم و خندیدیم. و البته دوستان نزدیکتر هم یادشان هست که چقدر عذاب کشیدم برای اجاره دادن خانه. به همین سادگی یکسال گذشت. و به همین سادگی سال های دیگر هم می گذرد و این ماییم که می مانیم.


این خانه ی قدیمی هم یک جورایی دارد نفس های آخرش را می کشد. انقریب که ما اینجا را تخلیه کنیم، کلنگ و تیشه ی بساز بفروش های عزیز است که بر پیکرش می نشیند. از این روو در و دیوار این خانه که 22 سال از بهترین دوران زندگی ام را در آن سپری کردم و در آن بزرگ و بالغ شدم، یک جورایی نگاهشان به من عوض شده و با زبان بی زبانی دارند التماس میکنند که ما را تنها نگذار. چه شب ها و روزهایی که این در و دیوار شریک تنهایی ها و غم و شادی هایم بوده اند. اما خوب نمی شود کاریش کرد. این هم بخشی از زندگی ما آدم هاست. آدم ها بی وفاتر از آن هستند که بخواهند به پای خیلی از خاطراتشان بنشینند. همه ی ما مجبوریم یک جاهایی بخشی از گذشته مان را فراموش کنیم. و این خانه هم به همین زودی ها از مجرای حال گذر می کند و به دنیای بی نهایت بزرگ و لایتنهایه گذشته و خاطره ها می پیوندد. و این سرنوشتی است که در انتظار خود ِ ما آدم ها نیز می باشد. خوشبختانه یا متاسفانه اش را نمی دانم.....

آهنگ های انتخابی

سلام و ممنون بخاطر موزیک های ارسالی. قبل از اینکه آهنگ ها رو با هم بشنویم فکر می کنم ذکر چند نکته ضروری باشه:


1- آهنگ های زیادی از طرف شما به دستم رسید و منم قصد داشتم همه رو بذارم و خودم هم به تعداد آهنگ هایی که ارسال شده، آهنگ انتخاب کنم اما دیدم یکم شلوغ میشه و حوصله ها سرمیره. لذا بی خیال شدم و از بین چند آهنگی که هر کدومتون فرستاده بودید، یک آهنگی رو که از همه بیشتر دوست داشتم انتخاب کردم و در ادامه ی مطلب گذاشتم که می تونید گوش کنید و احتمالن لذت ببرید.


2- من هم از بین چند آهنگی که برای هر کدومتون میپسندیدم، یکیو انتخاب کردم و گذاشتم. این آهنگ ها ممکنه الزامن سلیقه ی شما رو برآورده نکنه اما اینا چیزایی بووده که من می پسندیدم و با توجه به حال و هوای کلی که ازتون سراغ داشتم می خواستم تقدیمتون کنم. امیدوارم اگه خوشتون نیومد، حداقل حالتون بهم نخوره و فحش و بد و بیراه ندین چوون جوابتونو درست درمون خواهم داد (آیکونه اتمام حجت) + (آیکونه گربه کشون دم حجله).


3- راستش آهنگهایی که از طرف شما به دستم رسید اونقدر زیاد بوود که یه حس شیطانی اومد سراغم که از بین همونا به خودتون آهنگ هدیه کنم که خب این وجدانمون اجازه اینکارو نداد لذا خودمونم مشققت انتخاب و آپلود آهنگ ها رو کشیدیدم.


4- از بین آهنگ هایی که به من اهدا شده همشونو دوست دارم. اکثر قریب به اتفاقشونو شنیدم و با بعضیاشون خاطرات فراوان دارم (آیکونه عشقولانه). و خوب آدم آهنگ هایی که شنیده باشه از شنیدن مجددشون غافلگیر نمیشه. 


5- اما یکی از آهنگ ها رو برای اولین بار شنیده بوودم و به شدت خوشم اومد. با اینکه این دوستمون آهنگ دیگه ای هم فرستاده بوود که یکی از محبوبترین آهنگ های من هست و همه شما هم شنیدید اما ترجیح دادم این آهنگ ِاولیش رو انتخاب کنم و خیلی ازش ممنونم چون اصلن فکر نمی کردم کسی بتونه اینجوری غافلگیرم کنه.


6- آهنگ ها رو که شنیدید سعی کنید حدس بزنید کدوم آهنگ از طرف کی بووده. اگه براتون سخته حدس بزنید آهنگایی که من انتخاب کردم مال کی میتونه باشه. اگر بازم سخته، سعی کنید آهنگی که به خودتون هدیه شده رو حدس بزنید. اگر بازم سخته اصلن هیچ حدسی نزنید و فقط آهنگ ها رو گووش کنید و لذتش رو ببرید.


7- یکی از دوستان هم برام شعر فرستاده. بی نهایت ممنون


8- ضمنن لازم میدونم از طراوت یه تشکر ویژه کنم که به عنوان اولین نفر فایلشو فرستاد واقعن دمت گرم عزیزم چقدر وقت شناسی کاش بقیه هم از تو یاد بگیرن (آیکونه بعد از بازی واسیا دم در می خوام بزنمت)


ادامه مطلب ...

خبر

امشب ساعت 9، آهنگ ها روو وبلاگ قرار خواهند گرفت ...