تا برسی دل گلها خوون میشه...


عکس: محسن قائمی
آهنگ: مانی آرام
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سال نو مبارک
و تا سلامی دیگر 
خدانگهدار



تبریک نوروز 92

سلام و سال نو پیشاپیش و پُشتاپُشت و کلن در جهات و زوایای مختلف  مبارکتون باشه.


ممنون از همه دوستانی که تبریکاتشونو ارسال کردن. بی زیاده گویی دعوت می کنم صداهای زیبا و تبریکات پر از محبت و احساستون رو در ادامه مطلب بشنوید.



  

ادامه مطلب ...

دوستان رونمایی از صداها به فردا موکول شد. ممنون از همه دوستایی که صداهاشونو فرستادن. راستش همه کارها انجام شد و من کاملن حاضر بودم اما بعضی از بچه ها جاشون امشب خالی بوود و دلم نیومد اونا هم نباشن. بلادونا و احتمالن فاطمه امشب نیستن. لذا گفتم بد نیست که همه باشن و مطمئنم شما هم این تاخیر رو به بهای حضور دوستاتون به من می بخشید. 

این تاخیر هم اصلن و ابدن به خواست بچه ها نبوده و من خودم گفتم بهتره که همه باشن و از طرفی پس فردا تعطیله و فردا احتمالن بهتر میشه بیدار موند (اینو به خاطر خودم گفتم ها ها ها)


*****

اما مژده بدم که صداها و تبریک ها فوق العاده هستن. از دست ندین

مهتاب بعد از n ماه غیبت صداشو فرستاده و طراوت شیرین کاری کرده و ممدوسین حرفه ای کار کرده. ندا بلاخره منو دق مرگ کرد و فایلشو فرستاد. صدای محمد رو هم برای اولین بار میتونید بشنوید. بلادونا که با صداش همه رو خاطر خواه خودش میکنه. فاطی مثه همیشه دلی حرف زده و یاسی با صدای مخملیش کلی حرفای خووب زده. رویا هم یکی از سروده های خودش رو براتون دکلمه کرده و بنده هم یه سری اراجیف سر هم کردم.


*****

وعده ی ما فردا