تبریک نوروز 92

سلام و سال نو پیشاپیش و پُشتاپُشت و کلن در جهات و زوایای مختلف  مبارکتون باشه.


ممنون از همه دوستانی که تبریکاتشونو ارسال کردن. بی زیاده گویی دعوت می کنم صداهای زیبا و تبریکات پر از محبت و احساستون رو در ادامه مطلب بشنوید.



  


شماره یک




شماره دو




شماره سه




شماره چهار




شماره پنج




شماره شش




شماره هفت




شماره هشت




شماره نه




شماره ده


نظرات 145 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

آخخخخجووون

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

سلااام

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

علیک سلام رویا خوش اومدی

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

مرسی ی ی ی...
واااای خیلی هیججاان دارم واسه شنیدنه تک تک صدااها.

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
من اومدم :)

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

سلامن علیکم بابا خیر مقدم کجایی تو مادر
خوب برم دانلود

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام محمد عزیز داداش گلم خوش اومدی قدم رو چش ما گذاشتی داداش

سلام بلادونا جان خوبی دخترم؟ خوش اومدی

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

آقا من دیال آپم یه مقدار دیرتر بهتون میرسم :)

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

وای حسین ساعت لپ تاپ من از الان یه ساعت واسه خودش رفته جلو و میگم خداااا پسر چقده دیر کرد و وبلاگ آپ نشد
سلام رویا جون و محمد آقا
وای خدا فاطی چقده نازه الهی بگردم چقده این آرامش داره تو صداش فاطی جیگرتو گاز گاز
وای رویا شنیدن صدات از اون مصاحبه حسین مونده بود رو دلم اخه اصلا نتونستم دانلودش کنم عزیزم واقعاشعرت با صدای قشنگت دلنشینه بوووووس
تبریک محمدحسین خیلی باحاله مث تبریک پارسالش خدا حفظ کنه جوونای این مرز و بومو

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://DRSTRANGLOVE.persianblog.ir

سلام و شب به خیر به همه
اول برم برا دانلود بعد بیام دوباره

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

جای فاطی واقعن خالیه
چی بگم...فک کنم قصور از منه

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

سلاام به همه ی دوستان حااضر در وبلااگ

بسیاار بسیاار خوشحاال شدم، از شنیدنه این همه صدا و نوای زیباا...

واقعا عالی بود...سپاااس از آقا حسین، واقعا این تلاش و ایجااد این دوره همی ارزشمنده...

چقدر صدای بلادونا خواستنیه...چقدر طراوت با اون لهجه ی شیرین، خوشگل حرف زد...صدای یاسی همون طور که وصف ش رو نوشته بودی، بسیار لطیفه...فاطمه ی عزیز، خیلی خووب و نیکو پیامشو منتقل کرد...ممدوسین هم که خیلی زحمت کشیده بوده بود و وقت گذاشته بود و کارش خیلی خووب بود...ندا هم که خیلی خووب یه پیام تبریک منحصر به فرد و سریع رو گفته بود ...محمد هم صدای گرم و پیام زیبایی رو داشت...مهتاب هم پیامش جذاب بود...صاحب این جشن و سور و سات هم خیلی خیلی خودمونی وصمیمی ، مثه همیشه راحت و البته بسیار خووب صحبتاشو شنیدم.

مرسی از همه ی دوستای خووبی که اینجاا دارم، مرسی که انقدر با صفااییی ن.

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

صدای رویا خیلی قشنگ بود و همچنین شعری که انتخاب کرده بودی رو دوست داشتم . خیلی حس و حال داشت .
توام سال خوبی داشته باشی رویااااا

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

سلاام بلی جاان.

ممنون از لطفت ... ( تمام سعی رو کردم... )

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

چه لهجه ی خوشگلیه لهجه ی نیشابوری . تاحالا نشنیده بودم . سال خوبی داشته باشی طراوت

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

خیلی زیبا بود.همه ی صداها واقعن صدای آشنا بود .مرسییییی

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام جووون خوبی تو عیدت مبارک

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

سپاااااس آقاا محمد... این سال نو برای شما هم مبارک و خوش یمن باشه.

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

اوون جووون رو با ممدوسین بوودم

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

یاسی جان سلام خووبی؟
عیدت مبارک باشه

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

طراوت خیلی خندوندیم.
جای فاطی خیلی خالیه.ایشالا همیشه شاد باشه.شیفته بچم.

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

ظاهرا اینطوری باهاس تاصب فقط دانلود کنیم

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام فاطمه
مرسی از تبریکت . با اینکه کمنر تونستم خدمتتون برسم ولی با تک تک حرفات موافقم . عیدت خیلی مبارک

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

آره منو باش که مثلن می خواستم هم فاطی باشه هم بلی
ولی گند زدم رفت پی کارش

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

وای خدا مردم از خنده خدا نکشدت طراوت ینی واسه ما از این کارا والله واسه ما نکرده بود تاحالا خیلی باحال بودآخ قربونت برم دلم خیلی واست تنگ رفته بود به مامانت سلام ما را برسان

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

الهی بگردم وگه فاطی نمیاد امشب؟عزیزم جاش خیلی خالیه

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

بلی صدات و پیامت محشر بوود
دقیقن مثه پست گذاشتن و کامنت گذاشتنت

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

همچنان حسین.....مرسی .خسته نباشی.از لحظه ی تحویل سال زیبا حرف زدی.خوب ما ایرانی هستیم دیگه.کلن احساساتی.

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

منظورم از وگه همون مگه بود مث که جو لهجه نیشابوری منو گرفته

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

حسین اقای خودمی جیگر
هید تو هم مبارک خوشگل پسر
لاو یو وری ماچ
فاطی چه بی آلایش و ساده و با صفا تبریک گفته
ماچ بهش

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام حسین جان.عید شما هم مبارک باشه

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

صدای مخملی یاسی...

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

یاسی جنس صدات خیلی قشنگه . در تایید حرفای یاسی واقعا واسه من خیلی جالبه که تو یه جای مجازی انقدر زیاد محبت و نزدیکی وجود داشته باشه . این همه صفا و صمیمیت . خیلی خوبه که بچه های اینجا با اینکه همدیگرو ندیدن ولی انقدر زیاد برای هم وقت میزارن و از این کار لذت میبرن . این حس به منم منتقل شده و امروز لحظه شماری میکردم تا تبریکای یاسی و بقیه ی بچه هارو بشنوم . یاسی ایشالا سال خوبی داشته باشی .

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

فاطمه فوق العاده ست...خیلی جااش خاالیه امشب...ولی همین که صداشو شنیدم، با اون حرفای پر معنی، یه حس خووبی داشتم و دارم که علاقه مندی منو بهش دوچنداان کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

رویا جون اطف داری گلم
وای خدا یاسی صدات خیلی جیگره شعرتم که محشر بود عزیزم وای من کی تو از از نزدیک ببینم این عواطفمو تخلیه کنم
حسین آقا شرمنده می کنی مارو دیگه ببین عشق چه ها که نمیکنه وگرنه ما و فایل صوتی؟ جل الخالق

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

ظاهرا ابتکار عمل بچه ها بیشتر ادبی بوده امسال

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

این بی نام و نشونه بلادونا بوود دوستان در جریان باشن

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

خوبه ها...
مثل طراوت محلی تبریک بگیم. من کلا محلی جات دوس دارم

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

مرسی محمد جان .شما هم صدات و تبریک صمیمانت واقعن به دل نشست.ایشالا سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی.

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

آقا این بی نامه من بودم
مهتاب و ندا چقده دلم واسه صدای قشنگتون تنگ شده بود ندا جونم خسته کار نباشی گلم خیلی از تبریک فوری فوتیت خوشم اومد
محمد آقا هم که تبریکت عاااالی بود و به قول حسین آقا اولین بار از صدات رونمایی شد ماشالله هزار ماشششالله

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

ممدوسین چقدر با آهنگ میزون متن قشنگشو خوند .
ممدوسین جان عیدت خیلی مبارک باشه و سلامت باشی همیشه

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

آره ممدوسین ایده جالبیه
منم به سرم زد سال دیگه از بچه ها بخوام به زبوون محلی تبریک بگن
البته اگه بوودم تا اوون موقع

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

هوم ایده خوبیه برای سال دیگه
من باید خارجی خرف بزن اون وخ؟

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

و اما...
حسین

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

ضمنن طراوت در ضبط کردن این پست از داداشاش و مامانش کمک گرفته بوود. من ضمن اینکه از همینجا به مامان عزیزش سلام میرسونم... اعلام میکنم اگه جای داداشات بوودم عمرن میذاشتم دو کلمه حرف بزنی اینقد اذیتت می کردم یعنی یه همچین آدمی هستم من.

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

صدای محمد منو یاد قصه ظهر جمعه انداخت
رادیوییه صداش...

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

بلی خیلی ماهی .
موبیوس هم واقعن کلاسیک کار کرد. مرسی.
رویا و مهتاب جونم که شنیدنی بود .ایشالا سال خوبی واسه همگی باشه.
ندا خسته نباشی دختر .این چند روز و خوب استراحت کن.سال نو هم بهت تبریک میگم

قیچی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

بچه ها دقت کردین ندا پارسال آخر تبریکش ماچ فرستاد...
امسال ولی نفرستاد...هممونو گذاشت توو خماری نامرد ِ تکخور

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

ندا چرا اینقد کم صحبت کردی؟
خوب من هم همیشه 9:30 -10 میام خونه...

یاسی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

جدن صدای محمد رادیویی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد