کلمات و عبارات

تحوبل دهی - محصول - دختره شیطون - جوان مکتبی - بین التعطیلین - مطلقه (به ضم میم و سکون طا) - به مسائل ورود کردن - سلام بر مهندسین جوان - نخبه - دانشجو (مخصوصا با تلفظ دانیشجو) - من خودم این دوره را تدریس میکنم - جدن؟ - جدی؟ - در محضر ایشان تلمذ کردم - مولای ما - آقامون - خانومم - از طرفی - از سوی دیگر - به قول معروف - اجازه بدین من یک مقدمه ای از این مساله خدمت شما بگم - پمفلت - جلسه - الان تو جلسه ام بعد تماس بگیر - یک تک میزنم - یه اس میدم - خواهش میکنم - من اصالتا تهرانی ام - دست بوسیم - سلام قربان - نمایه - علی هذا - کهذا - سَبیه - مبذول - به غلامی بپذیرید -از طرف اداره پدر خانومم رفته بودیم شمال - سلام حاج خانم (خطاب به مامان) - سایتون کم نشه - دست گلت درد نکنه - دختره خیلی خوشگل بوود یه تیکه ماه - پسر افتاده ای بوود - سر به زیر - هایپر استار - جردن - دَرَکه - پابلیش - مهرورزی - مهرایرانیان - مسکن مهر - صندوق مهر امام رضا - فلکه -مردم مهمان نواز - اینایی که میبینی، زرنگای مملکتن - اقدام هوشمندانه - نامگذاری هوشمندانه بوود - استخوان خرد کرده ی اینکار - فلان فلان شده - الهی سوسک شی - آخی - الهی بمیرم - دنیا بداند - مقاله - تز - کنفرانس -  بصیرت - از فرمایشاتون استفاده کردیم - کنایه فهم ها کجان؟ - بسته پیشنهادی - یک دفعه دیدم نا نجیب اومد بالای سَر ِحضرت ، و ....... 

بسه یا بازم بگم؟ 

فک کنم کلیاتش رو متوجه شدین...البته خودمم ناخواسته گاهی از اینا استفاده میکنم.

به عقیده من

یگانه بودن ِ خدا...........

زر ِ مُفته.....................

هر آدم.......................

خدای خودشو داره.......

فصل اول و آخرِ وبلاگِ زندگی...

به عقیده من

آدم ها.........................

می توانند....................

اولین کامنتِ.................

اولین پستِ..................

اولین وبلاگِشان را..........

خودشان بنویسند.........

اما

هیچ تضمینی نیست......

که بتوانند.....................

آخرین کامنتِ................

آخرین پستِ.................

آخرین وبلاگشان را هم...

خودشان......................

بنویسند......................

و این خیلی..................

غم انگیز است..............