دوستان رونمایی از صداها به فردا موکول شد. ممنون از همه دوستایی که صداهاشونو فرستادن. راستش همه کارها انجام شد و من کاملن حاضر بودم اما بعضی از بچه ها جاشون امشب خالی بوود و دلم نیومد اونا هم نباشن. بلادونا و احتمالن فاطمه امشب نیستن. لذا گفتم بد نیست که همه باشن و مطمئنم شما هم این تاخیر رو به بهای حضور دوستاتون به من می بخشید. 

این تاخیر هم اصلن و ابدن به خواست بچه ها نبوده و من خودم گفتم بهتره که همه باشن و از طرفی پس فردا تعطیله و فردا احتمالن بهتر میشه بیدار موند (اینو به خاطر خودم گفتم ها ها ها)


*****

اما مژده بدم که صداها و تبریک ها فوق العاده هستن. از دست ندین

مهتاب بعد از n ماه غیبت صداشو فرستاده و طراوت شیرین کاری کرده و ممدوسین حرفه ای کار کرده. ندا بلاخره منو دق مرگ کرد و فایلشو فرستاد. صدای محمد رو هم برای اولین بار میتونید بشنوید. بلادونا که با صداش همه رو خاطر خواه خودش میکنه. فاطی مثه همیشه دلی حرف زده و یاسی با صدای مخملیش کلی حرفای خووب زده. رویا هم یکی از سروده های خودش رو براتون دکلمه کرده و بنده هم یه سری اراجیف سر هم کردم.


*****

وعده ی ما فردا


نظرات 31 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

خیلی خووبه.امیدوارم مثه برنامه ها و بازی های دیگه،امشب هم شب خوش و خرمی بشه...

یاسی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

خسته نباشی.خیلی زحمت کشیدی با این حالت.مرسی

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://lore.blogsky.com

نزار تا من بفرستم توروخداااااا

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من فرستادمااا بدون من نزاریییی

مهتاب یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

چقدر بده که ساعت سیستمت بر اساس گرینویچ باشه و ساعت گوشیت بر اساس تهران !!!
خو از صبح هی هی گول میخورم

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من اگه میدونستم فرداس فردا میفرستادم :))

قیچی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

ندا من اگه میدونستم الان میفرستی دیشب رونمایی میکردم (آیکونه اوون ترول بی تربیته)

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://lore.blogsky.com

=)))

نا مرد :))
به خدا ندا 5 صب میره سر کار 9 و 10 شب میاد :(

قیچی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

میگم ندا ولی جالبه با این برنامه ی کاریه خفن، در دیوریشن ها و پریودهای مختلف زمانی ازت کامنت به ثبت رسیده

مهتاب یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

خیلی هم شیک و مجلسی ...عالی بهتر از این نمیشه
با این که من فردا مرخصی گرفتم (ایکون دل اب کنون )
ولی فردا بهتر از امروز ...
بوخودا منم اگر میدونستم امشب با این سرعت نمیفرستادم
اقا همچین میگی بعد N ماه غیبت صداشو فرستاده ادم فکر میکنه استغفرالله ..اخه این چه ادمیه که این فکرارو میکنه ؟
من مشتاق شنیدن صدای دوستانم خیلی زیاد ...
ندا بیا و مثل من کارت رو عوض کن البته کار دوم رو بهتر انتخاب کن ..والا ننه این چه کاریه ؟

قیچی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

مهتاب من گفتم بعد از n ماه نه که N ماه
بین n و N اگر نه از طالقوون تا یزد، حداقل از آزادی تا سید خندان فاصله هست.
(آیکونه کنایه) + (آیکونه تشبیه)

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://lore.blogsky.com

والا خواستم عوض کنم بدتر ادهنم سرویس شد، اسیر 2 تا شرکت شدم :|

قیچی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

میگم ندا تو خجالت نمیکشی نه تو خجالت نمیکشی میگی کار و فیلان و بیسار؟
تو چیکار میکنی اونجا...غیر اینه که غذا ها رو تست میکنی میچشی؟
اینم شد سخت؟ حتمن دنبال اینی که آیتم سختی کار هم به حقوقت اضافه بشه
حتمن می خوای 20 سال بازنشست بشی.

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ http://lore.blogsky.com

به غذا خوردنم نمیرسم :(
بیاید منو نجات بدید :(

قیچی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

ندا اینفعه قرارمون پیش شوماست یادت باشه
منم برگ میخورم قربون دستت

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://lore.blogsky.com

:دی من دارم میام بیروناا :))
چشم عید میبرمتون همون جا معمون من :)

البت بگم محمد رضا و بلادونا باش یاشن وگرنه نمیام :)))

فاطمه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

من فردا شب شیفتم.یعنی مثه پارسال نیستم

نون الف یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://lore.blogsky.com

ا:(
فاطی :(((

محمد یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام به همگی
عید همگی پیشاپیش مبارک

طراوت یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام.
چه حیف! اگه میدونستم که اینقدر ضرب العجل نمیفرستادم خو
یوخده جمله های باحال جور میکردم؛ یکم دعاتون میکردم!

اوکی خوبه که فردا بلی هم هست
حیف از نبود فاطی

ننه پیرو یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir/

خو چرا اخه ؟چرا این همه فاصله بیاین فقط فاصله گوسفندی رو رعایت کنیم ...
بیایم دست در دست هم یه گوشفند بینمون فاصله به این انگلاب معنی ببخشیم ... ایکون جو نامزدی مج لس
ندا اخ اخ گفتی ننه از دهن و مسواک و اینا اصن یک وعضیه
فاطمه جونی شما من جای اون همسر محترم بودم اون شیفتگاه رو با خاک یکسان میکردم ...حیف که جای همسر محترم نیستم والا با این ساعت کاریاشون
محمد خان عید شمام پیش پیش مبارک

ممدوسین دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

سام نلیکم
هنوز نیومده دیم قرار بوده رو نمایی بشه
به بنده هم که کسی حرفی نزده
من از همین تیریبون اعتراض خودمو اعلام می کنم

ندا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://lore.blogsky.com

الان فرداس

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ


آخرین هفته ی زمستان است
همه چشم انتظار چهره ی عید
پر شده شهر از هوای بهار
عطر گل های سرخ و سبز و سپید

در خیابان و کوچه و بازار
دست در دست مادر و پدرند
کودکان با نشاط آمده اند
تا لباس قشنگ و نو بخرند

مثل آیینه صاف و براق است
کفش ها زیر نور ویترین ها
کودک اصرار می کند: بابا!
من از این کفش ها، فقط این ها!

چند؟ ناقابل است؛ ده تومان
ده هزار؟! این که ... چشم های پدر
بر زمین خیره می شود اما
منتظر مانده چشم های پسر

کودک و عید و خنده و شادی
کودک و کفش نو، لباس قشنگ
کودک و سرزمین رویاها
عطرها، نورهای رنگارنگ

می خری هان؟ ببین چه برّاق است
ظاهرش مثل کفش مردانه است
می خری هان؟! ببین که مرد شدم
مرد در فکر خرجی خانه است...

راستی چند روز مانده به عید؟
عید آجیل و ماهی قرمز
عید این سفره های دور از نان
که به سامان نمی رسد هرگز

می خری هان؟! بله! بله! حتماً
می زند خنده شادمانه پسر
لبش از شادی و شعف باز است
مثل لبخند کفش های پدر

در خیابان و کوچه و بازار
هیچ کس بغض مرد را نشنید
آی تقویم های رنگارنگ
راستی چند روز مانده به عید؟!

"دکتر اسماعیل امینی"

طراوت دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام عزیزان

من امشب نیستم
برامون مهمون میرسه از اقصی نقاط ایران! ۹۰٪ نمیشه بیام.
جامو خالی کنیییییییین
به صدای منم نخندین لفن

ندا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اون 10 درصد بهمن میگه تو میای طراوت :))

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام حسین آقا و دوستان احوال رفقای گل گلاب چطوره؟ آقا ما اینترنت نداشتیم اصلن یه وعض و حالی بود خدا نصیب هیشکی نکنه مننها نمی دونم چرا الان که بهم رسیده همچنان استخونام درد می کنه لامصب!
حسیییییییین مرسی ازت اگورپگوری آخه چقده تو ماهی بچه
وای مهتاب خدا لعنتت نکنه دختر کجا بودی تا حالا خجالت نمی کشی با این سنت ما رو ولی می کنی میری اخه؟ بههههههه بروبچ می بینم که همه با عجله فایل فرستادن و الان شاکی هستن(قهقهه برونکا)والله من به شخصه عذرخواهی می کنم اولا از ملت همیشه در صحنه و ثانیا از حسین آقای گل گلاب و اصلن از همین جا استعفای خودمو میذارم رو میز!من خادم شمام من امین ملتم
وای طراوت بیا توروخخخخخخخخدا مهمونارو بذار راحت باشن بندگون خدا
نداااااا می خوای منم ببری رستوران مهمونی؟!

belladona دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

امشب از راه میرسه شب شب میلاد منه...
میگم کجایین پ؟

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

ما منتظریم همین جاا هستیم...

موبیوس کبیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://DRSTRANGLOVE.persianblog.ir

همینهکه حرمت برنامه کلاه قرمزی رو نیگر داشتی خودش قابل تحسینه

رویا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

پشت درای بسته...یه سری صدا نشسته...منتظرن بیایی... با یه بسته پر ز پسته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد