آهنگ های انتخابی

سلام و ممنون بخاطر موزیک های ارسالی. قبل از اینکه آهنگ ها رو با هم بشنویم فکر می کنم ذکر چند نکته ضروری باشه:


1- آهنگ های زیادی از طرف شما به دستم رسید و منم قصد داشتم همه رو بذارم و خودم هم به تعداد آهنگ هایی که ارسال شده، آهنگ انتخاب کنم اما دیدم یکم شلوغ میشه و حوصله ها سرمیره. لذا بی خیال شدم و از بین چند آهنگی که هر کدومتون فرستاده بودید، یک آهنگی رو که از همه بیشتر دوست داشتم انتخاب کردم و در ادامه ی مطلب گذاشتم که می تونید گوش کنید و احتمالن لذت ببرید.


2- من هم از بین چند آهنگی که برای هر کدومتون میپسندیدم، یکیو انتخاب کردم و گذاشتم. این آهنگ ها ممکنه الزامن سلیقه ی شما رو برآورده نکنه اما اینا چیزایی بووده که من می پسندیدم و با توجه به حال و هوای کلی که ازتون سراغ داشتم می خواستم تقدیمتون کنم. امیدوارم اگه خوشتون نیومد، حداقل حالتون بهم نخوره و فحش و بد و بیراه ندین چوون جوابتونو درست درمون خواهم داد (آیکونه اتمام حجت) + (آیکونه گربه کشون دم حجله).


3- راستش آهنگهایی که از طرف شما به دستم رسید اونقدر زیاد بوود که یه حس شیطانی اومد سراغم که از بین همونا به خودتون آهنگ هدیه کنم که خب این وجدانمون اجازه اینکارو نداد لذا خودمونم مشققت انتخاب و آپلود آهنگ ها رو کشیدیدم.


4- از بین آهنگ هایی که به من اهدا شده همشونو دوست دارم. اکثر قریب به اتفاقشونو شنیدم و با بعضیاشون خاطرات فراوان دارم (آیکونه عشقولانه). و خوب آدم آهنگ هایی که شنیده باشه از شنیدن مجددشون غافلگیر نمیشه. 


5- اما یکی از آهنگ ها رو برای اولین بار شنیده بوودم و به شدت خوشم اومد. با اینکه این دوستمون آهنگ دیگه ای هم فرستاده بوود که یکی از محبوبترین آهنگ های من هست و همه شما هم شنیدید اما ترجیح دادم این آهنگ ِاولیش رو انتخاب کنم و خیلی ازش ممنونم چون اصلن فکر نمی کردم کسی بتونه اینجوری غافلگیرم کنه.


6- آهنگ ها رو که شنیدید سعی کنید حدس بزنید کدوم آهنگ از طرف کی بووده. اگه براتون سخته حدس بزنید آهنگایی که من انتخاب کردم مال کی میتونه باشه. اگر بازم سخته، سعی کنید آهنگی که به خودتون هدیه شده رو حدس بزنید. اگر بازم سخته اصلن هیچ حدسی نزنید و فقط آهنگ ها رو گووش کنید و لذتش رو ببرید.


7- یکی از دوستان هم برام شعر فرستاده. بی نهایت ممنون


8- ضمنن لازم میدونم از طراوت یه تشکر ویژه کنم که به عنوان اولین نفر فایلشو فرستاد واقعن دمت گرم عزیزم چقدر وقت شناسی کاش بقیه هم از تو یاد بگیرن (آیکونه بعد از بازی واسیا دم در می خوام بزنمت)



آهنگ های اهدا شده به من:


آهنگ اول  از طرف رویا


آهنگ دوم از طرف سمیرا


آهنگ سوم از طرف بلادونا


آهنگ چهارم از طرف فاطمه


آهنگ پنجم از طرف طراوت


آهنگ ششم از طرف محمد

 

آهنگ هفتم از طرف ندا


آهنگ هشتم از طرف ممدوسین


آهنگ نهم از طرف یاسی


.

.

.

.



و اما آهنگ های اهدایی من به دوستان


آهنگ اول تقدیم به یاسی


آهنگ دوم تقدیم به ندا


آهنگ سوم تقدیم به محمد


آهنگ چهارم تقدیم به فاطمه


آهنگ پنجم تقدیم به رویا


آهنگ ششم تقدیم به سمیرا


آهنگ هفتم تقدیم به بلادونا


آهنگ هشتم تقدیم به ممدوسین


آهنگ نهم تقدیم به طراوت


نظرات 211 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

آخجوون باازی شرووع شد

سلااام

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من اومدم

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

تو آمده ای ای وای تو آمده ای

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

چقدر سخته انتخاب کردن ازین همه ترانه و آهنگ

خووبی ندا جوون...خوش اومدی

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام رویا ما هم اینجا باقالی هستیم دیگه فقط به ندا سلام میکنی؟

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

سلااام آقاا حسین چطوری شوماااا؟
شرمنده ...من اول که کامنت گوذاشتم جز ندا کسی نبودش... اولش سلاام دادم و وارد شدم...

ذوق آهنگارو دارم

ندا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://lore.blogsky.com

خو منو بیشتر دوس داره :دی

سلام رویا جوون
خوبی عزیزم :-*

ندا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://lore.blogsky.com

حسین اون آهنگ کهمن فرستادم و بزار اهنگ وبلاگت شاد شیم =))

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

1. فاطی
2.یاسی
3.طراوت
4.بلادونا
5.ندا
6.ممدوسین
7.محمد
8.یاسی
9.رویا


آهنگایی که بچه ها فرستادن

یاسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام.خسته نباشی حسین جان.
از منم تشکر میکردی دیگه آخه من مطمینم اولی فرستادم البته از آخر.

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اصن حسین از من بیشتر از همه تشکر کن
اصن منو باس ببوسی:))

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

نه اونو هر وقت کیسش جوور شد میذارم که یاد این دوران زنده بشه ندا
ضمنن در اسرع وقت میگردم یه ورژن زبان حال مونثشم برا تو پیدا میکنم

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام یاسی جان مخلصیم اتفاقن به موقع فرستادی
..
رویا حدسیاتت اشتباهه ... مخصوصن در مورد خودت

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://lore.blogsky.com

=))
نچ من فعلن انقد سرم شلوغه نمیرسم شوعر داری کنم
جمعه ها مجبورم برم سر کار :(

دیگه کوه موهم تعطیله

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

ندا من بووس بلد نیستم فقط گاز و ناخونک بلدم.
بوسو بذا ممدوسین بیاد

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من و ممدوسین آبمون تو یه جوب نمیره صب میکنم تاممرضا بیاد :))

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

اوونم سر و صاحاب داره متاسفانه
باس با ممدوسین بسازی. هم شهری. هم فکر.

belladona پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

سالامن علیکم و رحمه الله
آقا این سرعت اینترنت ما امشب خل شده چقدر شاعرانه

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://lore.blogsky.com

آهنگ ساربان عالی بود :)

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

به سلام خوبی بلادونا؟
منم خوبم قربوست

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

1.طراوت
2.بلادونا
3.ندا
4.یاسی
5.فاطمه
6.ممدوسین
7.محمد
8.
9.رویا

من توو کامنت قبلی واسه یاسی دوتا آهنگ در نظر گرفته م...(آهنگای جناب قیچی واسه بچه ها)
اما اینجا یکی کم میادش... یعنی دیگه نمی دونم کدوم یک از دوستان شرکت کردن...

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اصن میرم بلادونا رو بوس میکنم ، این سیبیلوتونم مال خودتون :دی


بلی جونم یه بوس میدی ؟

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

خوو نمی شد که بگم خودم کدومم آهنگمممم

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://lore.blogsky.com

=))
عزیزمی رویا جونم

belladona پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

آقا این دومین آهنگو کی فرستاده؟ وای خدا خعلی ی ی ی قشنگه

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

آقا من یه چی بگم؟ این ندا هی بحث ماچ و بوسه کشیده وسط آدم حوس میکنه. رویا تو هم که الان دم دستی مواظب خودت باش.
خدایا توبه

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

ندا بهت توصیه میکنم حتمن یه بار رویا رو ببینی

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

بلادونا میبینم که سلایقمون نزدیکه

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://lore.blogsky.com

وا ، یه کم خویشتن دار باش دکتر قیچی :دی

یاسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

1-طراوت
2-رویا
3-بلادونا
4-فاطی
5-فاطی
6-ندا
7محمد
8-محمد حسین
9-محمدرضا

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ http://lore.blogsky.com

خو رویا بیا من و ببین دیگه :(

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

یاسی خیلی حدسیاتت با حال بوود
ممدو شرکت نکرده
محمد شرکت کرده

belladona پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

ببین جینگول جون من که می دونم حالت خوبه وگرنه که اینطوری انرژی مثبت امشب از سر و روی وبلاگت نمی بارید
ندا جونم من که خعلی دوست دارم و می خواستم اتفاقا از راه دور ببوسمت یه بوس آبدار با ملچ ملوچ فراوان دلیلشو نمی دونم می دونی یا نه؟

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

ای جااان به ندا...خو دختر به این خووبیی ... احسااساتش زلاال و جااری...اصن نداا جوون بیا بشین اینور سمت خودم...
;)

belladona پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

یاسی پس خودت چی؟
آقا زمستان با صدای خود اخوانه؟ به خودتون بخندین ببشخید من نمی دونم خو

محمد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام به همگی
به به میبینم که سوت بازی زده شده .
یا شانس و یا اقبال میزنیم ایشالا بخوره به هدف
آخه اینجوری خودم تابلو میشم کدومو فرستادم . ولی یه جوری میگم تابلو نشه
فک میکنم آهنگ یاسی یا ۱ باشه یا ۹
آهنگ فاطمه یا ۲ یا ۸
آهنگ رویا ۴ یا ۸
آهنگ ممدوسین یا ۵ یا ۶
آهنگ بلادونا یا ۲ یا ۵
آهنگ طراوت یا ۱ یا ۳
آهنگ ندا یا ۳ یا ۷
آهنگ رویا بنا به گفته ی خودش یا ۹ یا ۴
و آهنگ خودم هم از ۱ تا ۹ متغیره .

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://lore.blogsky.com

والا به نظ ر من که بوس دلیل نمیخواد :))
اصن بیا بی بهونه ماچت کنم:دی

ولی دلیلشم بهم بگو

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

بلادونا ما الان یه سری مهمونم داریم . عن قریبه که برسن
ممکنه من یهویی غیب شم و دوباره ظاهر بشم (جهت خوش آمد گویی)

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://lore.blogsky.com

بعله ، اصن همین که رویا میگه :دی
رویا بیام اونور یه ماچم میدی ؟:))

یاسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

من آهنگم و بین آهنگا مخفی کردم بلی

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://lore.blogsky.com

حسین آهنگ ستاره میشه مال من باشه ؟

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

محمد جان سلام داداش
آقا این حدسیاتت اینقدر پیچیده بوود که منم به شک انداختی کاکو
میگم مواظب باش اینجا یکم ماچ بازاره. خوبیت نداره توو محل تابلو میشیم بزنیم بغل
......
بلادونا اوون صدای خود اخوانه

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

ندا کلن همه ی وجود من مال تو
ستاره چه قابل داره (آیکونه بچه را گول زدن)

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

خو اگه مهموناا نیگرت داشتن ، نذاشتن بیاای باالاا چی...
اونوقت مااا چه کنیمم...؟!(آیکون اِ وا خااک به سرم)

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://lore.blogsky.com

محمد شیرازیه ؟

نون الف پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من ستاره رو میخوم :(

یاسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

این اخوان کشت مرا.....

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

ندا جوون بفرماایین تشریف بیارین... مااچم و موچمونم به رااه خواهرم... :*

قیچی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

نخیر محمد تهرانیه... مهندسه...اصفهان درس میخونه
قصد ازدواجم بعید می دونم داشته باشه

محمد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام داش حسین
آره بابا یه جوری گفتم اگه اشتب شد زیاد ضایع نباشه
از دست تو حسین . چشم مراقبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد