یک شب در برج میلاد

دوستان تهرانی و عزیزان شهرستانی، آقا پسرهای گل و دختر خانوم های ملوس. اگه دنبال یه جای متفاوت میگردین تا به اتفاق پارتنر گرامی آخر هفته را بروید اونجا و حالش رو ببرید و احیانا مقداری از پول بی زبان را به اونجای گاو بزنید، ... پیشنهاد من برای شما:

برج میلاد است. 

مکانی (البته نه از اوون مدلاش ها) کاملا مناسب و بسیار زیبا برای گذراندن بهترین ساعات عاشقانه.

خوب فک کن الان داری وارد برج می شی. به لابی همکف که پا می زاری، همونجا باید نفری 100 هزار تومان ورودی بدی البته بحث نوبت و اینها هم که قبلا رعایت شده و شما مدت ها ثبت نام کرده بودی و تازه اسمت در اومده. 

خوب ورودی رو که دادی احتمالا این حس بهت دست میده که عجب آدم مهمی شدم فک کن واسه اومدن اینجا این همه مایه دادم. بعدشم احتمالا سعی می کنی از همه چی نهایت استفاده رو ببری که چاله 100 تومن رو پر کنی. مثلا هی همه چیزه عادی رو بادقت نگاه می کنی. من که حتما یه سری هم به دستشوییش می زنم.

خوب حالا می خوای بری بالا رستوران گردان. شیش تا آسانسور وجود داره که اینکار رو برات می کنه و جوری میبرتت که کل شهر رو هم ببینی. شایدم یه اوشکولی بخواد از پله ها بره که خوب اگه کسی از شما رفت، حتما تعداد پله هاش رو بشمره و به من بگه. آخه من دفعه قبل شمارش از دستم در رفت.

ولی خداییش وقتی میری میرسی به ارتفاع حدود 280 متری، خیلی حال میکنی. جو میگیره آدم رو در حد  المپیک. از اون ارتفاع کل شهر زیر پات هست.



اووی کجا داری میری میشینی، رستوران؟...

وایسا... اول ورودی.... نفری 20 تومان ناقابل.... خوب... دادی؟... آفرین... حالا یه خانوم با کلی     قر و فر و ناز و گاز ، منو رو میاره، چی میخورید؟ ... خوب ساده ترین چیز بستنی هست اینجور مواقع...دو تا بستنی طلا از قرار هر کدام 400 هزار تومان که یه ورق طلا روش بکار رفته...



گرونه؟ ... نه بابا پولی نیست که.... پول تو جیبی یه روز منه ( آیکون بچه پررو ، بزنی لهش کنی)...

نه ممنون ما شام می خوریم... یه پرس یعنی دو پرس جوجه کباب بیارین با مخلفات، ... چقدر می شه؟... نفری 145 هزار تومان با مخلفات 

عجب موقعیت نافرمیه خدایی، اگه زیر بار اینم نری، جی افت دیگه آدم حسابت نمی کنه... خسییس. یه شب که هزار شب نمی شه.

خلاصه کل حقوق یک ماهت رو یک جا به فاK میدی. بعدشم که جی اف عزیز رو میرسونی خونه و یه بوس کوچولو میچسبونی. وایمیستی بره خونشون، از دور یه بای بای می کنی، مطمئن شدی که رفت،  دو دستی می کوبی رو سرت. 

آخه احمق تو که واسه هزار تومن کله ملق میزنی، مجبوری از این غلطا کنی؟

...

...

...

نتیجه اخلاقی: حسی در آدم ها وجود داره که فک می کنن هرچی واسه چیزای مسخره و معمولی بیشتر پول بدن، کلاسشون بالاتر میره  و بدتر این که برای رسیدن به این کلاس کاذب بعضی مواقع کارایی می کنن که بعدن مثل اون حیوونی که الان اسمش یادم نیست از کارشون پشیمون میشن. 

نظرات 6 + ارسال نظر
*مینا* یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://mina-dream.blogfa.com

نوبت ؟!! واقعا برا رسیدن نوبتم باید صبر کنم ؟! ملت چه قده دارن !! ، خوش به حالشون ، ایشالله منم در آینده خواهم داشت
منم دستشویی سر میزنم ، شاید یه عکس هم بگیرم از در و دیوارش
رستوران ؟ بازم پول ؟ به به اونجا هم که استفاده ی ابزاری از یه زن ؟!
شام که از بستنی گرون شد ؟!!
برا خروج از برج پول نگرفتن ؟

به قول داییم عروسی کردن با یه دختر پول دار راحته اما نگه داشتنش سخته ...

آها راستی من همین الان با این متن رفتن برج ، چند می شه جناب ؟

نه اینجا پولی نیست قبلا مال شما حساب شده.

یاسی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام.نتیجه این رفتارها فقط به خاطر نگاه ما آدمهاست.وقتی سطحی نگاه کنی عقلت میشه چشمات.هر چیزی که دیدیم مد شد و کلاس بدون فکر کردن میپذیریم.(در سر عقل میباید بی کلاهی عار نیست)مرسی از نتیجه گیریت

فاطمه دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

با دانش است فخر نه با ثروت و عقار
تنها هنر تفاوت انسان و چارپاست

چیروک سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
من اگه میلیاردها ژول داشته باشم دوست دارم ساده زندگی کنم شکم چه میفهمه بستنی ۲۰۰ هزارتومنی چیه هر چی توش بریزی باز میخواد ترجیح میدم ژولهامو تو راه بهتری خرج کنم

چیروک سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
من اگه میلیاردها پول داشته باشم دوست دارم ساده زندگی کنم شکم چه میفهمه بستنی ۲۰۰ هزارتومنی چیه هر چی توش بریزی باز میخواد ترجیح میدم ژولهامو تو راه بهتری خرج کنم

بلاخره میلیاردها پول داشتی یا ژوول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://migam.blogsky.com

همونطور که صدای دهل از دور خوشه , برج میلاد هم از بیرون خوشگله .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد