به این قضیه که می گویند آدم ها بعضی روزها از دنده ی چپ بلند می شوند به شدت اعتقاد دارم. امروز برای من یه همچو روزی بوود. از خود ِ صلات ِ صبح که از خواب بیدار شدم، احساس کردم کُرره خره درونم به طرز هولناکی جفتک پرانی میکند. با حرکت های مذبوحانه ای که از خودم دیدم، اگر چرخش زمین به دور خودش بیش از 24 ساعت طول می کشید، بالیقین و بلاشک تا الان یک نفر را کشته بودم. یعنی پتانسیل این کار را در آن ته تهای اعماق اندرونم حس کردم.

.....

من آدم خیلی با وجدانی نیستم یعنی راستش را بخواهید وقت ِ با وجدان بودن را ندارم. اصلن وقت ندارم فکر کنم که با وجدان بودن وقت می خواهد یا نه. آدمی مثله من که هر روز صبح ساعت 6 از خانه می زند بیرون و می رود به جایی که اگر یک قدم آنورتر بگذارد از کره ی زمین پایین میافتد، وقتی ساعت 8 شب بر میگردد خانه، بیشتر حس و حالش شبیه سگ سوزن خورده ایست که دنبال یک سطح افقی می گردد که کپه ی مرگش را بگذارد تا فردا وسط جلسه چرتش نگیرد و طبیعتن برای یک همچین آدمی بازخورد رفتارش در نظر دیگران نباید چیزی فراتر از تخم مش قمبر ارزش داشته باشد که بخواهد وجدان درد ِ بعدش را هم تحمل کند.

با این حال شاید این از عوارض انسان بودن است که در همان لحظات کوتاهی که شب ها با خودش و افکارش خلوت می کند، نمی تواند راجع به اعمال آن روزش بی تفاوت باشد.

و من به فرض آدم بودنم به کارهای کرده و ناکرده ی امروزم فکر میکنم و الان خوشحالم که امروز با تمام مزخرف بودنش و با تمام وحشی بودنم گذشت و تمام شد.




پی احوالات اینروزهای فوتبال ایران نوشت:

بر این باورم که آدم اگر هر کدام از اعضای این تیم ملی فوتبالی که رفت و به لبنان باخت را ببرد و با "خر" عوض کند، صاب خر به شدت متضرر می شود.

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ http://migam.blogsky.com

سلام
همین اعترافات نشانی از حضور وجدانی پاک در اعماق وجود نازنین شما می باشد .
با مشکلات فراوونی که این روزها یقه ی هممونو گرفته خواه ناخواه همه روی دنده ی چپ زندگی میکنن .
این جماعت ملی پوش هم کم تو روحیه من تاثیر نذاشتن .

belladona پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

واقعنا بعضی روزا رو از همون اول صبح می خوای بگیری بچلونی تا آخرش اصلنم ربطی به این انرژی مثبت و این چیز شعرا نداره و اصلنم لازم نیست که از خودت توقع آدم بودن داشته باشی چون درست نمیشه و کاریشم نمیشه کرد پس همون بهتر که بگذره و بعدشم از خاطر پاک بشه و بره پی کارش!!!!(با تشکر از خودم به خاطر القای موج مثبت)
عوضش بعضی روزا اینقده چپ و راست خبرای خوب میاد و آدمای خوب مب بینی و همه چی خوبه ه ه ه ه که نگو گرچه این حالتشم منو نگران می کنه قدرت خدا!

belladona پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

حسین میشه ازت یه چیزی بخوام؟ خوب میشه که زود زود آپدیت کنی؟ نمیشه؟ باشه

رویا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

من دقیقا به خاطر همین دنده ی چپ و خلق تنگی که بعدش پیدا می کنم،بی هیچ دلیل علمی و صرفا" بر پایه ی یک حس درونی، صبح وقت بیدار شدن، اول به سمت راست بدنم بر می گردم،و آنگاه چشم می گشایم...
:)
اصولا بر این اعتقادم وجدان یک مسئله ی ثابت و قطعی نیس، بیشتر به نوع نگاه افراد و زمان و مکان و کلا موقعیت های مختلف ، متفاوت است، و با وجدانی و بی وجدانی افراد، از عملکرد و رفتارشان هویدا می شود، و من با وجدان، تا هر زمان هم که به این مسئله فکر کنم،اما عملی مفید فایده و درخور انجام ندهم، همان بهتر که بی وجدان باشم، و به آن فکر نکنم، اما حرکتی مثبت و متعالی را انجام داده باشم.
(آیکونه یک بی وجدان وجدان دوست یا وجدان شناس بی وجدان)

احوالات این روزهای فوتبال ایران:
کارشناس که نیستم،اما همین قدر از فوتبال می دانم، که زمانی حرف اول را در آسیا اگر نمی زدیم، حرف دوم را حتما می زدیم، و در مقابل همان تیم های حرف اولی چنان محکم و مقتدر بازی می کردیم،که با همان کمبود امکانات، با همان بی تاکتیکی و عدم تکنیک، ستارگانی داشتیم، که می درخشیدند، دل تماشاچیان را شاد و نام ایران را فریاد می کردند...حالا دیگر خر هم به درد ما نمی خورد، کاش منفعتشان به تعویض با خر و بهره گیری مناسب از خران هم کفاف می داد...
(تصدیق و تاکید فرمایشات شوما بوود...)

طراوت جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

وای خیلی سخت تحمل چنین روزایی
هم برای خود آدم و هم برای دیگران.
متاسفانه زیاد هم اتفاق میافتنبرا من که اینطوره
البت بگم بعضی روزام ناجوووور رو دنده ی خوشی و کبک خروس خون و خنده های الکی و...اینام! شما چطور؟!

فاطمه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

از دنده چپ بلند شدنه منم تقریبا همین مدلیه منتها کمی ملایم تر دیگه به کشت و کشتار نمیرسه..

خیلی بهتر از اینه که در طول ساعات کاری همش بخوای با وجدانت سرو کله بزنی وااااااااای

و اما اعضای تیم فوتبال ،باید از بالا تا پایین تک تکشان ریییید.یک مشت سوسوله بی مصرف حیف از این همه هزینه...

فاطیما جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

هوووممم..

فاطمه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

خاطرات اینجا واقعا محشره و ماندنی ...
همون حقیقی ترین مجازی که میگن اینجاس..

رویا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

درود بر تو فاطمه جاان، و دو چندان سپاس از جمله ی زیبات...
*موافقم باهاااات خیییلیییی*

یاسی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://cashcool.blogsky.com

سلام به همه ..

سمیرا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

واسه همه پیش میاد...میخوای قرص های آقای دکتر رو بدم به تو ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد