روزی روزگاری دختر ِ پرتقال...

سلام و شب بخیر و عرض ارادت و اینا به محضرتون.

بابت تاخیری که داشتم شرمنده. متاسفانه کمی دیر اومدم و نهایتن داستان اینی شد که شد.


..............


همونطور که وعده کرده بودم، امشب میتونید گپ و گفت من با رویا خانوم نویسنده ی وبلاگ نال آباد رو بشنوید. موضوع گپ و گفت ما مربوط به وبلاگ نویسی و رابطه ی اوون با شعر و شاعری هست.


..............


لازم میدونم مجددن تاکید کنم، توو این بخش، اوون چیزی که برای من مهمه، سوژه هست. در حقیقت قرار نیست اینجا با هم حرف بزنیم و بخندیم و گل بگیم و بشنویم و از هم تعریف کنیم. اینجا من دنبال ِافراد و دوستانی میرم که سوژه ای برای گپ و گفت عمومی داشته باشیم. سوژه امشب هم به طور خاص، مربوط به حوزه شعر و شاعری هست.


..............


ضمن تشکر از رویا خانوم برای شرکت در این بحث، از شنوندگان هم برای کیفیت نه چندان مطلوب صدا عذر میخوام. به هر حال در ارتباط تلفنی، این چیزا تا حدودی طبیعیه... 

گفتگوی ما رو در ادامه ی مطلب میتونید بشنوید.



دانلود مصاحبه



نظرات 18 + ارسال نظر
قیچی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

ضمنن سوالی هم بوود میتونید بپرسین...

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

جالب بود .دوستانه و صمیمی .این گپ و گفتها برا شناخت شخصبت دوستان خوبه.
همچین تند تند سوال میپرسه دختره مردم هرچی شعر بوود از ذهنش پرید
اصن فایده نداره باید یه سر برم همدان یکی دو روز کنار رویا باشم بهش اموزش بدم حریفت بشه




فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

خیلی دلم میخواد برا رویا شعر بخونم کلن اونایی که این حسو دارن دوس دارم.شاعر نیستم ولی شعر و شاعری رو دوست دارم

رویا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلاام فاطی جوون...دیدی من کلا یادم رفته بوود هر چی شعرکه تا حالا شنیده بوودم...
شما تشریف بیاار فاطی جوون،ماا خیلی خوشحال میشیم...قدمتون به روی چشم.

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام عزیزم الهی فدات شم.بووووس

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

لا مصب نمیدونم اینجا چه حسی داره دووست دارم همه بچه ها رو ببینم

رویا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

قربون مهر و محبت تو فاطمه جان...شما خیلی خانوومی...
ماااااااااچ زیااد.

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

یاسی ام خیلی قشنگ شعر میگه .مخصوصن اون بیتش که تو وبلاگش نوشته .

قلم فریاد و این کشکول مآوایش
شکست آفاق و شد مهجور آوایش

رویا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

آره این وبلاگ و بچه های وبلاگ واقعا باعث میشه که حس خودمونی و صمیمیت خاصی شکل بگیره اینجا.

واقعا از حسین سپاسگذارم به صورت کامل و تمام .

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

خیلی خوب بود .خوشحال شدم صدای قشنگت رو شنیدم .ایشالا همچنان باشی در کنارمون
شبت بخیر عزیز.

رویا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

فاطی جون فدای تو...مرسی از همه ی خوبی هاات.
شبت زیبا عزیز.

belladona پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت حسین آقا و دوستان مخصوصن رویا خانوم(مخصوصن تر فاطی خانوم بوووووس)
من متاسفانه نمی تونم دانلود کنم رو لینک دانلود کلیک می کنم ارور مسیج میده که احتمالا به خاطر سرعت پایین اینترنته. مشتاقانه منتظرم این مصاحبه رو بشنوم

سلام و عرض ادب خدمت خودت
روی لبنک دانلود توو صفحه ی پرشین گیگ راست کلیک کن و save target و فلان و بیسار....
چون فرمتش wma هست، به اوون روشی که تو رفتی ارور میده. و سرعت نتت مشکل نداره
اوون آخر ِ کامنتتم نادیده میگیرم دختر ِجیگ...
ببخشید منظورم قلوه نقره ای بوود.

یاسی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

گفتمان دوستانه و خوبی بود.فقط کمی وقتش کم بوددلمون میخواست حالا حالاها از مصاحبه لذت ببریم.

رویا جان ایشالا همیشه در عالم شعر و شاعری و همچنین زندگیت موفق و پیروز باشی.همیشه شعرات روح لطیفت و معرفی کرده .پایدار باشی.
حسین جان خیلی زحمت کشیدی ..ممنون از کارای قشنگت.

رویا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

سلاام یاسی جاان...

خیلی خیلی سپاس از نگاه مهربونت.ایشا شما هم همیشه پاینده و خوش باشی همیشه.

طراوت جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

مال منم لینکش باز نمیشه! اون روشی هم که حسین گفت اجرا نمیشه؛ قبلا امتحان کردیم

در هر صورت؛ مصاحبه ی خوبی بود(فک کنم) فقط وقتشو کاش بیشتر میکردین

قیچی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

اونایی که نشنیدن، شاید این لینک بتونه کمک کنه
http://s1.picofile.com/file/7517719886/mosahebe_ro.wma.html

محمد جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام
فوق العاده صمیمی و شنیدنی بود .
منم با رویا خانم تو اشعار سعدی و فردوسی موافقم .
سوال جالبی بود که راجع به تنوع موضوعی مطالب پرسیدی . و البته جواب هم برای من جالب بود .
صراحت کلام و راحتی کلام و البته سوالات و جوابها تو این مصاحبه خیلی جالب بود .
با تشکر و آرزوی موفقیت برای هر دوی شما عزیزان

مخلصیم حاج آقا
ایشالا ایندفعه نوبت خودت

ممدوسین سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

مصاحبه جالبی بود. والبته علاقه و قریحه ای که قبلا تو وبلاگش گفته بودم در صحبتهایی که عنوان شد هم وجود داشت. رویا نیاز به مطالعه داره که البته خودش هم تو صحبتهاش اشاره کرده. امیدوارم موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد