امـــــــــــــ ض ااااااا...

بازی ِ امضاها، یکی از بازی های قدیمی در بلاگستان هست و من خودم چند جا این بازیو دیدم. هرچند هنوز معلوم نیست این ایده اولین بار توسط کی مطرح شده اما هرکی که بوده و هرچی که بوده ایده ی بسیار جذاب و گیرایی هست و لذا تصمیم گرفتم در راستای رفع ِ سوت و کوریه اینجا و همچنین کسب شناخت بهتر از دوستان مجازیم، امروز استارتش رو اینجا بزنم.

بازی خیلی ساده هست...

شما باید عکسی از نمونه ی امضاهاتون رو بفرستید. سعی کنید امضاتون بزرگ و خوانا باشه (مثلن با ماژیک یا خودکار پر رنگ باشه) و ترجیحن روی کاغذی با پس زمینه ی سفید امضا بزنید و ازش عکس بگیرید و به آدرس زیر بفرستید:



gheychee@yahoo.com


حتمن علاوه بر ارسال امضا، یه چند خطی هم راجع به علت و فلسفه و احتمالن چیستیه امضاهاتون بنویسید و ارسال کنید.

مطابق معمول ابتدا امضاها بدون اسم رونمایی میشه و بعد از اینکه همه حدساشونو زدن، اسامی و توصیفات صاحبین امضاها هم منتشر میشه.



با توجه به اینکه امضا یکی از منحصر به فردترین و معتبرترین نشانه های مربوط به هر شخص هست، لذا به گمونم پی بردن به شخصیت بچه ها با استفاده از امضاهاشون باید خیلی جذاب باشه...



رونمایی امضاها هم احتمال قریب به یقین فردا شب خواهد بوود و لذا دوستانی که علاقه دارن شرکت کنن، سریع دست به کار بشن.


پ.ن:

کی مثل من میتونه اینقده عاشقت باشه......


نظرات 29 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

من حال ندارم خو :دی

ولی محجبورم شرکت کنم دیگه

belladona پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

هی یره امضای من فامیلمه خوب چیکار کنم؟ اگه لو برم؟اگه ملت بفهمن من کیم چیکارم؟و چقده مهمم؟

یاسی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

پای امضا رو نکشوندی وسط که کشوندی حسین جون.....آخرش لووو میریم بلی جون[:

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

خیلی باحاله.

من الان یادم به امضا م افتاد خندم گرفت

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

وااااااا مگه امضا هم چیستی داره؟

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

میگم اوله این آهنگه میگه: امیدِ حاجی سیر میخواد؟!!

رویا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

امضا ها معمولا خیلی راز و رمز داره...رمز و رموز خط و نقش و روانشناسی خط و دست خط و اینکه حالا بیاد توو یه بازی وبلاگی جالب میشه زیااد.

قیچی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

به فاطی:
باب میگه امید حاجلی، سیروان....منظورش سیروان خسروی هست. ای خواهر کجایی بیای ببینی دخترای بالا شهر تهرون سینه چاک سیروان هستند

قیچی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

آقا توضیح بدم که امضاها معمولن فامیل و اسم و اینا هستن دیگه
خجالت نکشین تو رو خدا خونه ی خودتونه راحت باشین
امضای خودمم اسم و فامیل هست.

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

واای امضا من اصن از اسم و فامیل گذشته اینقد پر پیچ وخم هست که نگو همه میگن خودتم مثه امضات خیلی مرموزی

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

سیروان؟ خوب پس بگو چرا سینه چاکش هستن حکمِ همون سیر رو واسشون داره

قیچی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

آره دیگه از قدیم گفتن خدا یکی (وان) سیر هم یکی (وان)

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

اَه اَه اَه قحطی بیاد چقدم که این سیر محصولاتش بد بو هس

نون الف پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اوا همه هستن :دی

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

میگم حسین برا فردا شب یه بساطی جور کن چایی ،چیزی .مهمونی میده خشک وخالی یعنی که چی ؟

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

در ضمن یه اهنگ شادم بذاری بد نیستا برا فردا شب میگم .آخ چقد دلم میخواس همه میشد دور هم جمع شیم

نون الف پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://lore.blogsky.com

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

ای ندا جان .میبینی هیچکی انگار بیکار تر از ما نیس اینجا

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

یه دفه یاد الهام افتادم .نیستش دلم براش تنگ شده...

belladona پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام بروبچ خوبین خوشین؟جیگرطلاها خیلی دوستون دارم بیاین ازم امضا بگیرین همین الان آخه فردا شب لو میرم سرم شلوغ میشه نمی تونم بهتون امضا بدمبوس به همتون(اسمایلی محمدرضا گلزار)

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

بلادونا عزیزم تو هزاران هزار مرتبه ازاین مردک بهتر و خوش تیپ تری چیه این گلزار با اون چک و پوزش

فاطمه پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

من از فریبرز عرب نیا خوشم میاد . کلن مرد باید جذبه داشته باشه...

واااای پرش افکار من داره به اینجا هم سرایت میکنه.

طراوت پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

منم دوست دارم شرکت کنم ولی...
فرصت ندارم؛ میدونی!!!

یاسی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

به به آقای گلزار به به آقای عرب نیا ......کجایی خسرو شکیبایی که یادت بخیر.

یاسی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

فاطی ...عرب نیا رو کجا پیدا کردی ...ای ول پرش افکار.

Belladona جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

به به می بینم که جمعمون جمعه فریبرز و خسرو هم اومدن:دی
داداش ما امضا رو فرستادیم واسه میلتون

از حسین به بلادونا
محموله رسید خانومم
تمام

نون الف جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://lore.blogsky.com

آقا اجازه ، ما ماژیک نداریم ، میشه با مداد چش رو آینه امضا کنیم ؟:))

قیچی جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

ندا همین مداد چشم خیلی خوبه البته با رژ لبم بدک نیست.
رژ گونه و خط لب هم قابل قبوله

نون الف جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://lore.blogsky.com

ساعت 10 شد
دینگ دینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد