حامد بهداد: ما بیمار روحی هستیم

رامبد جوان: هممون؟

حامد بهداد: همممممممممومن


لینک

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

چقد من از حرف زدنه این بچه خوشم میاد.همونقدر از رامبد جوان بدم میاد.چه حرفای باحالی زداااا

قیچی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

از رامبدم خوشم میاد چون خودشه و ذاتن متفاوت

قیچی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

من یه بیمار ذهنی روانی هستم میفهمی اینو

فری جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://labkhkhand.blogsky.com/

من با خودم درگیرم

فاطیما جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

دوستش دارم...خیلی خودشه...خیلی....

میشه اینو دانلود کرد؟؟

آره توو همون آپارات یه لینکی برا دانلودش هس

طراوت جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

من عاشقشونم؛ فکر کن کنار هم باشن شروع به صحبت کنن! عشقه رامبد

رویا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

همه ی آدم هاا توو شرایط مختلف،توو موقعیت های مختلف،واکنش هاایی رو نشون میدن،که اگه فردی،
از بیرون ِماجرا و به عنوان یه انسان معقول الحال به عکس العمل های آدم نگاه کنه،یک همچو ذهنیَتی پیش می آد:((که طرف بیمااره روحی رواانیه... ببین داره چه هاا می کنه...))

با این حرف موافقم...به این شرط که رفتار آدم ها رو با این دید،بهتر درک کنیم و بهتر بسنجیم...

رویا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

قبل از اینکه لینک رو ببینم کامنت گذاشتم و حاالا رفتم و دیدم...

خیلیی خووب بود...معمول ،روون،واقعی،خودمونی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد