حلقه (عکس هام و مکث هام)





نظرات 35 + ارسال نظر
طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

الهی بگردم؛ حلقه ی ازدواج؟ به سلامتی دستتون کنین مرغ عشقای عزیییییزم
الهی خوشبخت بشین.

میگم حسین دوربینت چند مگا پیکسله؟

من جزئیات حلقه هارو دوست دارم ببیننننننم
حیف نیست خو با این کیفیت عکس انداختی؟!

دوربین 7.2 هست.
چنتا عکس گرفتم که شاید اونا با کیفیت تر بودن اما چون از این حالت ماتی این خوشم اومد اینو گذاشتم با اجازتون. ضمنن رنگ بندیشم حالت ایهامی داره

طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

حلقه هاتون زیباست
به پای هم پیر شین الهی

ممنون

یاسی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

به به .بهترین حلقه ی زندگی که ایشالا به خوشبختی دستتون کنید.زیباست و رمانتیک.همیشه شاد باشید.

ممنون یاسی چشات قشنگ میبینه

طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

حالت ایهامی؟؟!
اول اسماتونو توش حک کردین
جالبه.
اون تاریخه؟! تاریخ عقدتون؟!
قراره ۷ مرداد باشه؟!
وای باز هم تبریییک ششدییییید.
ذوق کردم

ایهام منظورم موهو بوود که از وهم میاد یعنی یه جورایی یه مدلایی انگار توو بخاره.
..
طراوت اوول اول مرداده
شاسکول یک رو شبیه هفت حک کرده.
ممنون. ایشالا عروسیه خودت

طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

اها آره

خو چه بهتر؛زودتر!
اول مرداد پس عروسی دعوتیم
آخ جون.
من که نمیتونم بیام تهران؛ با باقی بچه ها میام اینجا واسته خودمون میرقصیم و خوشیم
جای تورو هم خالی میکنیم

مرسی . آره شوما فرصت شادی و خوشی و رقص رو هیچ وقت از دست ندین.

یاسی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ

همین که مرداده خوبه ولی اگه ۷ بود که عالیییی میشد

والا ما حاضریم هفت مرداد هم پای یه سفره ی دیگه بشینیم اگه پا بده..:))))

طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

حسین بهتری الان؟

ممنون.

*مینا* جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

به به چه خوشگلن
مبارکا باشه آقا دوماد
امیدوارم به شادی و سلامتی کنار هم همیشه باشین

ممنون مینای شهر خاموش

*مینا* جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

راستی من یه سوالی دارم
خانومتو با دنیای مجازیت آشنا کردی؟ یا خواهی کرد کلا؟
اصن درسته این کار؟ مدتیه ذهنم درگیرشه ....

آره. من توو فضای مجازی صرفن توو این وبلاگ می نویسم. ایشونم گاهی میاد اینجا رو می خونه. البته الان خونه نتش قطعه و معمولن از سره کار میاد. درست یا غلط بودنش بستگی به خوده آدما داره. واسه منی که حد و مرزم با دوستای حقیقی و مجازیم مشخصه، کار درستیه.
ضمنن من چیزیو از خانوومم پوشیده و پنهان نمی کنم. به دوستای مجازیمم افتخار می کنم و دلیلی برای قایم کردنشون نمی بینم. چون همه بچه های خووب و موجهی هستن.

نون الف جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://lore.blogsky.com

الهی من بگردم ، گل پسرمون دوماد شده
چقد حلقه های خوشگلیه

از ته ته دلم از خدا خواستم همیشه زندگی به کامتون باشه :)
خعلی خوبه حلقه هااا
ب ب ، معلومه هر دوتا خوش سلیقه اید :)

سلام ندا ممنون. چشات قشنگ میبینه.

محمد جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://migam.blogsky.com

به به سلااااااام
یه حلقه ی طلایی اسمتو روش نوشتم ...
آقا به سلامتی مبارک باشه . حلقه ساده و بسیار زیباست . دقیقا موهومی شده حلقه . رنگش یه جورایی مسی افتاده

ممنون. مسی یا رونالدوشو نمی دونم اما تو هم اینکاره ای ها. خووب واردی

محمد جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

راستی حسین جون یه وقت بده دست بوسی برسم خدمتت که تو این آخرین روزای مجردی ببینمت

مخلصیم بابا. هر وقت تایم داشتی یه اس بده. ما متاهلی برای دیدن دوستانم مانعی ایجاد نمی کنه. هفته بعد اگه بوودی خبرم کن.

ثریا جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام.... من همیشه حلقه هی بی نگین یا کم نگین دوست دارم این حلقه هم از اوناس که من دوس دارم ایشالا بره تو انگشتتون دیگه در نیاد به مبارکی ایشالا... به پای هم پیر بشید راستی حسین آقا یه کم هم از عروس خانوم بگو...رونمایی شون میکنی؟ خیلی دوست دارم ببینمشون سلام برسون

ممنون. عروس خانوومو که نمیشه اینجا پابلیک شر کرد. بزرگیتونو می رسونم.

فاطمه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام.ایشالا به سلامتی و میمنت ومبارکی عزیز خواهر.یه روز میاد حسین عکس بچه ش رو میذاره اینجا وااای.بعد اگه دختر باشه شبیه خودش میشه بعد من یه سیری ماچش میکنم

سلام فاطی جان ممنون. دختر رو خووب اومدی.

ممدوسین جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

ای ول بابا خوشم میاد همچین گاز انبری میری جلو. تا ممدو بخواد عقد کنه فک کنم تو بچه دار شده باشی
ایشالا به مبارکی و میمنت و امیدوارم سفره عقدتون مثل سفره کریم اهل بیت مستدام و پربرکت باشه

ممنون.
ایشالا خبر خودتو بشنویم. (خبر عروسی منظورم بوودا)

طراوت جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

چه آهنگ شیکی

از طراوت به شادوماد/ از طراوت به شادوماد/ الو؟ بهتری؟ خوبی؟ حالت؟
شادوماد بگوشم ها!

از قیچی به طراوت. تا امروز که افتضاح بودم ولی از عصری یک سری علائم مبنی بر بهبودی مشاهده شده. شما دعا کن خواهر.

belladona شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام شادوماد
به مبارکی حسین آقا حلقه هاتون خیلی قشنگن

سلام عروس خانووم ِکم پیدا.
پارسال دوست امسال آشنا. شمام بیا یکم از دوران نومزدی بنویس. حالا یا اینجا یا در وبلاگ خودتون. یا حتی در وبلاگی جدید (آیکونه آپشن).

رویا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

چه قدر خووبه انقدر ذوق دااری... چه قدر خووبه حلقه هااتون...

ایده ی جاالبیه، حک اول اسم و تاریخ عقدتون...

خوشبخت باااشین تا همیشه.

ممنون رویای عزیز
تو نیز به همچنین

فری دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

چرا من هیچ وقت آهنگ رو نمی شنوم و سیستمم پخش نمی کنه!

شاید یه کوچولو طول بکشه ولی قطعن می خونه. چون من همیشه پسوند آهنگ ها رو wma میکنم. این کار گرچه برام درد سر داره اما باعث میشه هر سه تا browser معروف بتونن بخونن. من خودم از کروم استفاده می کنم.

فری سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

من با کروم و فایرفاکس امتحان کردم، نشد! قسمت نیست انگار ! :)

شاید سیستمت با پرشین گیگ مشکل داره.
این لینکش توو پیکو فایل هرچند بعید می دونم نشنیده باشی:
http://s4.picofile.com/file/7858467197/Amir_Yeganeh_Ba_To_Hastam_Art2Music_.mp3.html

soraya سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.zerneveshte.blogfa.com

salam hosin agha mamnon ke be webam miai o nazar mizari nazaratet base delgarmie doste man

نون الف سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://lore.blogsky.com

فری با اینترنت اکسپلورر امتحان کن

نون الف سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://lore.blogsky.com

قیچی امروز سر عقد برامون دعا کن :)
میدونم معمولن به عروسا میک ولی این سری بیزمت شما برامون دعا کن :دی

فری سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

آخی! امروز عقد کنونه؟! ای ول! مبارکه! خیلی مبارکه! اصلا آدم این آهنگ رو که گوش میده بد تو جو میره! :دی

رویا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

حااج آقاا ندا راست میگه... واسمون خیلیی دعاا کن...خیلیییی.

بهترین روز زندگیتوووون مباااارک. مبااااااااااااارک...

گیلی لی لیییییییی( آیکونه کِل کشیدن ناشیاانه)

یاسی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://cashcool.blogsky.com/

چقدر خاطره انگیز میشه.آغاز یک زندگی عرفانی....
عاقد خطبه ی عقد و چند دقیقه قبل از افطار میگه همون لحظه ی ربنا با صدای شجریان بعد تا عروس خانم بله رو گفت صدای اذان هم به گوش میرسه و عروس و داماد با عسل زندگیشون روزشون و باز میکنن و افطار میکنن.
خیلی رمانتیک و عرفانی میشه.مبارک باشه ایشالا.التماس دعا.

یاسی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://cashcool.blogsky.com/

حسین جان قدر این لحظات و این آغاز زیبا رو از الان تا آخر عمرت بدون.

طراوت سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

حسیت تبریک شدید به مدت مدید
(آیکن تقلید نابجا)
خوش بگذره شادوماد

طراوت سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

حسین بود اون بالایی!

میگم من با این آهنگ دلم عروس خواست خو! :(

ولی جای همگی خالی. یه دور حسابی با این آهنگ رقصیدم داداشم و پسر عموم رو هم گذاشتم به عنوان تماشاگر! بعدش مامانم رسید و دوتایی با هم رقصیدیم!! به افتخار امشب

طراوت سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

"دلم عروسی خواست" بود اون بالایی

ممدوسین سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

ماچ به شادوماااااااااااد

نون الف سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://lore.blogsky.com

حسین الان عقد تموم شده ؟:دی الان تو دومادی ؟:دی

من تا حالا دوماد از نزدیک ندیدم ، بیا یه عکس بزار ببینیم دوماد چه شکلیه :))

رویا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

اولین روز مزدوج شدنتون، پیوند مهر و مهربونیتون، شااد و شااداااب... شاادوماد و گل عرووس .

belladona چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

تبریک فراوووووون خدمت شما حسین آقای گل گلاب و عروس خانوم نازتون ایشالله که خوشبخت و سعادتمند باشین و امیدوارم که این لحظات زیباااااا واستون جاودان باشه

طراوت چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

تبریک به دوماد شاخه شمشاد؛ گل به سر عروس؛ و مادر و پدرای خوبتون
یه دنیا براتون آرزوی خوشبختی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد