همسفر (عکس هام و مکث هام)

بیست و هفتم مرداد، تاریخی بوود که من به همراه همسرم، نخستین سفر مشترک به شمال کشور رو تجربه کردیم. جوور شدن این سفر خیلی اتفاقی بوود و زمانش بسیار محدود. با این حال تونستیم بخشی از بهترین لحظات عمرمون رو با هم تجربه کنیم. 

ماحصل رفتن از جاده ی هراز، سه روز گشتن کنار دریا و جنگل، و برگشتن از جاده ی چالووس، خاطرات رویایی و مقداری کلوچه و حدود 300 عکس بوود که  چنتا از این عکسا رو میتونید در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.

 

  






















 




نظرات 19 + ارسال نظر
طراوت جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

من عاشق این اهنگم. چقدرم که با محتوی این پست جور بود.
عالی بود حسین. عکساتون حرف نداشت؛ حیف که صورتاتون واضح نیست

طراوت جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

حساااابی بهم میاین بچه ها. خوشبخخخخخخخخت شین عزیزان

قیچی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام عزیز
و ممنون خیلی خیلی زیاد بخاطر همه ی لطفی که داری
و دقت کردی که چقد سلیقه ی موسیقیاییمون نزدیکه؟

رویا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ

توو این عکساا میشه خوشبختی رو حس کرد، واقعا عکسا حسی خووبی رو القا میکنن، ایشالا که همیشه مستداام و پا برجاا بااشه و بااشین...

شمااال ، سفره دونفره، اونم از نوع اولینش، عاالی ترییین سفره...

از بین عکساا هم دوتاشو بیشتر دوست داشتم، اینکه دستاتون رو ،روی ماسه ها گذاشته بودین، و اون عکسی که محبت جوون از درخت ،اناار می چید... رنگ بندی و سوژه ی خوبی داشت...

طراوت شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

آره خیلی
این جاده هایی که عکسشو گذاشتی؛ همشون آشنان. ازینجاها رد شدیم. اون رستوران همسفر؛ یکیمونده به اخریشم فک کنم سد باشه!
خیلی باصفان. برای اولین رفتنِِ دو نفره تو یه جاده؛ واقعا بهترین مسیر بود!( اوخ چه رمانتیک )

belladona یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ق.ظ

به به ماشالله هزار ماشالله عروس و داماد خوش قد و بالا واقعا عکسهاتون قشنگن هدر هم که دیگه حرف نداره خوشبخت و پیروز باشین زوج دوست داشتنی
طراوت بی زحمت آدرس همو آهنگو بذار مو نداروم صدا رِ

mino یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ http://mino-lovely.blogfa.com

واااااااااااااای
چه عکسای قشنگی
چقد شما رو خدا واسه هم افریده
ایشالا خوشبخت و شاد بمونین تا همیشه
ایکونه بزن و برقص نداره
باشه کل میزنم خودم

طراوت دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

بلی این خواننده مِگِ : چقد دوست داشتنِ تو شیرینه ه ه / تو رنگ چشمات به دل میشینه ه ه / تورو من دوست دارم تا اون جایی ی ی ی/ که آدم واسه حوا میمیره!
هموجور!

حالا تو این جمله رو تو اینترنت بزن آهنگش میاد برات. راستی آباجی امروز مِشِد شله مِدادن هاااا!

موبیوس کبیر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

سلام ریفیق خوشبخت. میبینم که داری حال می کنی. من لبخند و شادی ای که تو عکس آخر تو صورتت هستو هیچ جای دیگه ازت ندیدم. امیدوارم همیشه این لبخند تا بناگوشتر و مستدام باشه.
ماچ به تو

فاطمه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

ای من قربونه جفتتون.چقد این فاطیه تو نازه آخه .جیگرش...

بچه چقد بهت میگم وقتی میشینی قوز نکن خوبیت نداره شبای اول و روزای اول..

فاطمه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

نیگاا چطوری دستاشو گذاشته زیره چونه ش آدم دل میخواد بخورتش.

فاطمه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

از فاطی به فاطی:فاطی به گوشی خواهر؟!!جااااان من این حسین رو راضی کن این چسباشو با هنر زنانه ات یه جوری ذوب کن از تهرون این بچه رو بکن بیارش اهواااز جااااان فاطی...

Mohabat دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام بر فاطی جون خودم ،من تی فدا که اینقده به من و حسین خان لطف داری،باورت نمیشه اینقده دلم می خواد ببینمت،حد نداره،ایشاللا اول شما بیای تهران حسابی ماچ مالیت کنم بعد میایم حسابی سرت خراب میشیم،هلاک خودتو و دسته گلای نازتم

فاطمه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام به روی ماهت گل دختر.احوال خانووووم؟میام ایشالا اولین فرصت....

فاطیما سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://muddy.blogfa.com

این حس ِ خوب رو قدر میدونید....مطمعنم....

نون الف سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://lore.blogsky.com

عزیز دلم
چقد به هم میاید خو :)
بوسو ز طرف ما برسون به لپ عروس خانوم :)

قیچی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

از همه ی دوستای گلم بابت محبتاشون تشکر می کنم:
بلادونا، طراوت، ندا، این یکی فاطی اوونیکی فاطی، رویا، فاطیما، ممدوسین و مینوی عزیز.

ثریا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

همیشه اهنگ و عکس گذاشتنت واسه یکی مث من که دیال اپیم دردسره هههه ببینم باز میشه منم نظر بذارم

ثریا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

بع بع بع مبارکه تبریکات فراوان چشمون به جمال خانومت روشن شد از طرف من تبریک بگو زیاااااااااااد
خیلی عکسهات هنریه مخصوصا اونی که اناره چیه؟ میچینه به به طبیعتوووووووو بازم تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد