(عاشقانه)



اوقاتم در این ایام به سخت ترین شکل ممکن سپری شد. غم از دست دادن یگانه مرد زندگیم چیزی نیست که بشه به این سادگی فراموشش کرد و حالا انبوهی از سرخوردگی و یاس برام باقی مونده. تنها دلخوشیم در کنار حضور مادر و خواهر، وجود همسری هست که هنوز هم مثل روز اول دوستش دارم و بهش عشق می ورزم. این چند خط ناقابل به پاس یکسال با هم بودنمون:

بوسیدنت روز نخست، اندر میان پله ها

دستم به دور گردنت، لبهای من بر گونه ها

گفتی نکن هان ای پسر تا عقدمان جاری شود

گفتم که عشقت میدهد ایمان من بر بادها

گفتی چه عشقی باشد این، کیش تو را ذایل کند

گفتم همان عشقی که بر دار آورد حلاج ها

از تو به صد انکارها، از من به صد اصرارها

ناگه یکی بوسه شکفت، بر مرغزار گونه ها

حالا که یک سالی گذشت از رویش این رابطه

 می خواهمت میخوانمت، هم روزها هم سالها

نظرات 8 + ارسال نظر
mohabat دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ب.ظ

تو نگاه می کنی
از پنجرۀ چشمانت
آسمان آسمان
ستاره در دلم می ریزد
تو نگاه می کنی
و زیبائی آرام و نرم
در چشم من قدم می نهد
تو نگاه می کنی
و شکوه مجللت
در ذهن من بر پا می شود
که چشم تو
دریچه ای به قلب توست
آنجا که عشق
مسکن دارد
تو نگاه می کنی
قامت موزون روح تو
در دلم قد می کشد
لبخندت
دل انگیزتر از رنگین کمان
و صدایت
خواستنی تر از باران
نگاهم کن
که من …
با چشم تو
دنیا را زیباتر میبینم

قیچی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ

عزیزم اینایی که گفتی، برای من زیاده
میذارم به حساب لطفت

mino دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ http://mino-lovely.blogfa.com

خیلی خوشحالم بابت این رابطه زیبا
بهتون تبریک میگم و از همین راه دور دعا میکنم همنفس باشین تا همیشه و گل لبخند و عشق مهمون هر لحظه زندگیتون
واقعا لذت میبرم

Mohabat دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ

مرسی مینوی عزیز

Mohabat دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

طراوت سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

بح بح بح چقدر خوشگل نوشتی حسین خان. احسنتم احسنـــــــــــــــت
اون شعری که گفتی که عالی بود

مبارک باشه اولین سالگرد ازدواج زیباتون

ندا پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:31 ب.ظ http://lore.blogsky.com

من گفته بودم چقد خوشحالم که شماها خوشالید ؟

فاطمه یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ

این خاطره ی بوسیدن اندر میان پله ها رو یادمه تعریف کردی برام...خیلی خوبه که احساستون بهم مثه روزه اوله..ایشالا همیشه همینطور باشه..
غم هم ماله همه س.هرکس به طریقی .مهم همین کنار هم بودن ها و با عشق زندگی کردن هاست..
دلم خیلی تنگتون هست.دلم خیلی تنگه اون شبایی هست که اینجا پای سیستم قهقه با هم و دور همی میخندیدیم..
هنوز هم مثه همون وقتا اینجا انگار مجازی نیست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد