زینب جان(روزنوشت)

همکارم، خانوومش قزوین معلمه و تعهد به خدمت در اونجا داره، لذا خودش اینجا مجردی زندگی میکنه و فقط آخر هفته هاست که میتونه بره پیش زن و بچش. یه دختر چهار ساله داره به نام زینب. آخ که من عاااااااشق حرف زدن های تلفنی این پدر و دختر هستم.

سلام زینب جان. خوبی بابا؟ جانم بابا. چی کار کردی؟ نقاشی کشیدی بابا؟ جایزه بردی بابا؟   

اقا من دلم همین الان یهویی فل فور یه دختر کاکل زری می خواد مسئولین رسیدگی نمی کنن چرا؟

نظرات 14 + ارسال نظر
محبت یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ق.ظ

عززززززززززییییییززززززم دلت دختر خواست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبت یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ

همین الان یهویی؟!قربون دلت برم

طراوت چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی ی ی ی ی
محبت جان عزیزم بابا کی میرین سر خونه زندگیتون ما بیایم عروسی، چهار تا قر بدیم دلمون باز شه بعدشم فی الفور بیایم سیسمونی دوباره پایکوبی کنیم بعدشم بیایم نی نیو بغل کنیم حال کنیم؟! ها؟
ما عروسی میخوایم یالا!

قیچی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

آره عزیزم یه دختر می خوام جیغ جیغو عینهو مامان فاطیش عشق باشه.

قیچی چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ب.ظ

طراوت جان 9 اردیبهشت عروسیه . برنامتون رو برای اون موقع خالی کنید.
اوون باقی مراسمم با نظر حاج خانوومه به من که باشه هرچه سریعتر بهتر (آیکونه روو دل کردن)

طراوت پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:38 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

وای ینی منم دعوتم حسین؟محبت؟ جدی بود یا تعارفی!

ایشالله که بهترین سالهای زندگیتون از 9 اردیبهشت شروع شه و مدام به خوشیتون افزوده. آمین

mino دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:19 ب.ظ http://mino-lovely.blogfa.com

از الان مبارکا باشه

فاطمه چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

به به...سلاااام به آقا داماد و عروس خانومه گل...اایشالا زندگی خوبی رو در پناه خدا شروع کنید.و همیشه گرمی عشق و محبت و مهربونی و گذشت (چیزی از قلم نیوفتاد؟) تو اون خونه ی جیگر شما احساس بشه...جمله رو حال کردی چقد رومانتیک بود

ندا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

:))))

ندا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

اقا من دلم تنگتونه ، بی زحمت اقدام کنید اینجا دوره هم جم شیم ، یا اگه افتخار میدید، بیرون همه جم شیم دوره هم:)

قیچی چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

با سلام بنده پایه ام اخر هفته ی اتی

طراوت پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلاملکم. من از 2 اسفند تهرانم
میشه لدفن اخر اون هفته برنامه بزارید؟ مثلا 4 شنبه اینا دیگه عالیه! بیست

ندا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

با سلام کی هماهنگ میکنه:)))
چهارشنبه رو من نیستم ، پنشنبه رو پایم :-D
جمعه ام بشه که عالیه
شماره هاتونو برسونید به دستم من هماهنگ کنم:)

ثریا دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام خوب هستید؟
ان شالله یه دختر خوب نصیبتون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد