(روزنوشت)


فیگور می گرفتیم، یقه بالا پایین میدادیم، چپ و راست می کردیم، یک پا روی سنگ و پای دیگر بغل جوی آب، با عینک دودی، تا اگر رفیقمان دستش نلرزد و شصتش جلوی فلاش را نگیرد، عکسمان بعد از ظاهر شدن، برود داخل آلبوم برای نشان دادن به فوقش چند نفر. الانه با یک سلفی و یک دکمه و اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی، همه ی دوستان در تمام دنیا می توانند عکسمان را ببینند. همه ی دوستانی که یکی بینشان پیدا نمی شود از آدم عکس بگیرد. حکایت عجیبیست آقا...

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

یاد یه جمله افتادم که توی وبلاگم نوشته بودم و بعضی ها متوجه نشدند و شاکی شدند. نوشته بودم "آدمی که از خودش عکس بگیره خیلی بدبخته" ...

طراوت چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

لایک داری عاقا لایک داری
والا من قبلا که میرفتم مشهد حتما حتما حتما باید میرفتم دوستامو نابغه هارو میدیدم. اما الان اینقده که هر روز تو دنیای مجازی میبینمشون و گاهی پیام بهم میدیم که دیگه برنامه ای واسه دیدن بچه ها هنوز برام مهیا نشده
همه دلتنگی هامون کمتر شده، اما در واقع بیشتر از هم دوریم.
لایک واسه فرمایش نرگسی

فاطمه دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:40 ق.ظ

همکلاسیهای دوره کارشناسی یه گروه تو تلگرام تشکیل دادن.یکیشون یه هفته ای نبودش .سرو صداشون درومد که عادله کجاس؟ یه هفته خبری ازش نیست!!! اون یکی اومد گفت نگران نباش مریم جونم لابد رفته مسافرتی..جایی..یکی دیگه اومد گفت : اتفاقا منم چن روز پیش داشتم به عادله فک میکردم که نیستش....یعنی اومدن یه صفحه...شعر ردیف کردن یه نفرشون حاضر نبود یه تماس باهاش بگیره ازش خبر دار بشه...یعنی یه بساط مسخره ای...یه بساط مسخره ای که بیا و ببین...من خودم اگه همین گوشیم رو یک ماه نتش رو قطع کنم ها..جیکش در نمیاد...بعد ببین تو واتس آپ و تلگرام و وایبر وهمه ی این ابزارهای لهو و لعب چقد پیام گذاشتن که کجااااایی فاطی جوووونم؟!!! ....مسخره

فاطمه دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ق.ظ

حکایت عجیبیست واقعا....اینقد که خیلیا با این عکسای سلفی مشغول شدن یعنی روزی چن بار طرف عکس پروفایلش رو عوض میکنه با چه هدفی من نمیدونم؟!!! مرضه ها همش مرضه ..اللهم فک کل اسیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد