(روزنوشت)

ما اگه شانس داشتیم اسممون شمس ا... و شمسی خانووم بوود. بعد از خرید اینترنت و حضور مکرر و مستمر در فضاهای مجازی در حد خفه کردن و عقده ای بازی و اینا، یهو زد و خط تلفن بوقش رفت ددر و وقتی برگشت، اینترنتی همراهش نبود ... پیگیری های چند روزه ی خودم و  سرکار علییه عیال مکرمه جواب داد و دوباره وصل شد این اسباب فسق و فجور... خبری نیست فعلا این طرفا جز این که شنیدم از رادیو، ظریف گفت آمریکایی ها نمی توانند وسط مسابقه اسبشان را عوض کنند، منظور همان دبه کردن بوود که انگلیسیش میشد وسط مسابقه اسب را عوض کردن. تسلط ظریف در این ریزه کاری ها ستودنیست و اینو بگذارید کنار  اوون جمله ی معروف که اینقدر قطعنامه بدید تا قطعنامه دونتون پاره بشه ... علی الحساب همه متحد باشیم و انتقادها برگردد سمت آمریکا تا ببینیم نتیجه مذاکرات چی چی میشه و بعد برسیم به مسائل اندرونی...



نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ب.ظ

اهواز یه جوکهای باحالی برا این یارو اوباما ساختن...ایرانی کلن منتظره یه تلنگر هس واسه دلقک بازی..
این سیاست هم حوصله آدمو سر میبره..یه مدت شیراز بودم ..به صدای شبکه ی خبری آلرژی پیدا کرده بودم..هووووقم میشد بس که بابام شب تا صب و صب تا شب خبر گوش میداد....جرات نداشتم بگم بابا...لق همشون ول کن این کانالو والا ما حرمت بزرگترامون رو داریم مثه این نسل جدید نیستیم که....

فاطمه دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

نیگا..تو چنتا جمله به چنتا معضل اشاره کردم..برای درک استعدادای من واقعا چشم بصیرت لازمه....

طراوت چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

اینجا و احتمالا همه جای دیگه، دیشب تو خیابونا جشن بود ایشالله وضعیت بهتر بشه.
دلم برای جوونیمون میسوزه که همش با آلوده شدن به بحث های سیاسی داره میگذره! نگرانی و نگرانی ...

ممدوسین سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

خوشگل پسر سر تو هم که مذاکره شده. اما تو توان خودتو حفظ کن رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد