ساندویچی (روزنوشت)

عاشق ساندویچی ام، نه فستفودبه معنی مدرن. هایدا و پدربزرگ  و پدرخوب و پیتزادربدر نه،... ساندویچی به معنای کلاسیک و کوچه بازاری، با عکس تختی و جواز کسب، بوی سس و پسرای  پایین،  عشق لاتی، جیلیز و ولیز بندری روی صفحه فلزی داغ، قیمت های ارزون و حرفها و لافهای بی سند و مدرک و صد من یه غاز

اینه که گاهی که تنها باشم ،  دلو میزنم به کوچه پس کوچه های قدیمی  محل و یه ساندویچ بدون کاهو سفارش می دم... اخرین مرتبه ای که پام به همچین مکانی باز شد، یه پسره سن و سال خودم که رد خال کوبی و تیزی روی برو بازوش بود، دولپی ساندویچ گاز می زد و همیجوری با یارو ساندویچی اختلاط می کرد: خداییش من نه سر سیر بودم نه کونه پیاز، فقط حالشو یکم برده بودم. اما جواد رو که گرفتن، ننم گفت برو خودتو لو بده، دوتایی خلاف کردین،دوتایی حال کردین الانشم دوتایی باس تاوان بدید، دو سال حبس کشیدم ، هنو حرفش حرمت داره...

نظرات 16 + ارسال نظر
پریا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:44 ب.ظ http://athletic-programmer.blogsky.com/

واقعا اون ساندویچ ها یه طعم دیگه داره و واقعا خوشمزه است.

جدا ۲ سال رفتی حبس؟

قیچی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ

من نه باو
اوون یارو پسره

آدم جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ http://autumn-girl.blogsky.com

فکر کنم بهش میگن "شاندویچ کثیف"....منم همیشه عشق این چیزا بودم اما هیچ کسو ندارم باهاش این همه حال خوبو تجربه کنم....البته تا الآن....
راستش نمیتونم تنهایی اینجور جاها برم.....

پریا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ http://athletic-programmer.blogsky.com/

اهان
تازه متوجه جریان شدم :)

hossein جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:02 ب.ظ

با سلام

راهی برای کسب درامد از اینترنت فقط وفقط با روزی 1 ساعت کار 100٪ تضمینی

با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به راحتی در منزل کسب درامد کنید.

آموزش رایگان

تضمینی برگشت پول درصورت نارضایتی

در صورت تمایل تامین محصولات از ما و سرمایه اجناس شما نیز از طریق ما خواهد بود

آیا دوست دارید شما نیز با کمترین تلاش صاحب درامد شوید؟

پس اگه خوستی مثل من یه درامد میلیونی داشته باشی عجله کن

لینک توضیحات

طراوت چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ

وووی من اصلا دوست ندارم اینجور جاهارو
رستوران باید مدرن باشه تمیز و شیک به همراه موسیقی و ساز و آواز
دوست برادرم از بس رفت اینجور ساندویچی ها الان طوری به مشکلات معده مبتلا شده که از دو قدمی این ساندویچی ها هم رد نمیشه!
کامنت پریارو خوندم : " جدا 2 سال رفتی حبس؟ " قیافه ی تو در حال خوندن این کامنت، اومد جلو چشمم
>> حسین:

محمدرضا یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ق.ظ http://fluorescent.blogfa.com

یه برنامه بذار یه ساندویچ چارسوق بریم پس :)

محمد حسین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

بریم لاله زار ساندویچ لجنی بزنیم

قیچی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

پایه ام اساسی،
کلپچم هوس کردین رو ما حساب کنین،
اصلا بگیریم بیایم خونه ما با بروبچ وبلاگی

ندا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ http://lore.blogsky.com

اون بالا دیدم دعوت شدیم منل شما :))) من میام من میام :))

ندا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:20 ب.ظ http://lore.blogsky.com

منزل البته :))

رویا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

منم میام.
سلام حاج حسین.
اسم کله پاچه اومد هول شدم.
دل تنگ همه تون هستم.

قیچی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

تشریف بیاورید

رویا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

این کامنتت انقدر تعارف سنگینی و خشکی توش داشت که کلن مهمونی و کله پاچه رو به دست فراموشی سپرد...
مرسی

فاطمه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ

من پایه م اساسی.....یعنی بد جور اساسی...نمیدونم چرا اینجور جاها..پایین مایینا رو دوس دارم .

فاطمه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ب.ظ

ولی جدا از شوخی عزیزوم...جیگروم...قربونه او دوتو چشای متفکرت برم بهت توصیه میکنم با آدموی چس کلاس نرو همچین جوهوی...یعنی حال آدمو مبگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد