نوروز (روزنوشت)

هر چقدر ساختن، بنا کردن و ایجاد نمودن سخت هست، تخریب و از بین بردن ساده هست. یک خونه ای که ساختنش مدت ها طول کشیده و کلی زمان انرژی صرفش شده رو میشه در عرض چند لحظه و مثلن با یک بمب دست ساز ازبین برد. زن و شوهری که سال ها برای بنا کردن زندگی زحمت کشیدن ممکنه با یک بهانه ی کوچیک کارشون به جدایی برسه. و همینطور هست داستان رفاقت ها که ای بسا با یه حرف بیجا یا انتظاری نابجا، براحتی هر چه تمام تر با همه ی قدمت و سبقش از بین بره


امیدوارم سال جدید سالی باشه که هممون بیشتر قدر اون چیزایی رو بدونیم که سال ها برای ایجاد شدنش زحمت بکشیم.


اغاز سال یک هزاروسیصد نود پنج رو تبریک می گم و ارزومند اول سلامت، دوم امنیت و سوم پول و دوستی ها و روابط جدید هستم.

نظرات 9 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ب.ظ

عیدت مبارک:*

طراوت دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ق.ظ

عید شما هم مبارکا باشه
ایشالله سال جدید سالی پر از برکت، پر از آرامش، پر از نشاط و پر از رضایت باشه برات. بهترین هارو برات آرزو دارم دوست قدیمی

فاطیما سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ق.ظ http://muddy.blogfa.com

ایشالا سال جدید پر از لبخندهای واقعی باشه برای تو و عزیزانت....

طراوت شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ق.ظ

حسین روزنوشت هات دیگه خیلی زیاد شد!
یکم داستانی، دیالوگی، بدمستی ای، سه اپیزودی، بازی ای، تفلسفی ، چیز دیگه بزارم دلم تنگ شد واسه اونا

قیچی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام به همه دوستان
سال نو مبارک باشه

فاطمه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:30 ق.ظ

سلااااااام...سال نو مبارک...آقا من دلم خیلی تنگه الان میتونم قربون چشمای متفکرت و اون عمق نگاهت برم یا نه؟
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ همه اعضا و جوارحت چاقه ایشالا
خانواده محترمه حالشون خوبه..؟

سلام
سال نو مبارک ، مام مخلصیم و ارادتمند واین حرفا
همه خوبن اینجا و امیدوارم اونجا هم همه خووب باشن

فاطمه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ق.ظ

من اینو قبول ندارم که رفاقت و دوستی از بین میره...نمیره هیچوقتم از بین نمیره..شاید ظاهرا رابطه ای نباشه ولی تا وقتی که یاد دوستان هست یعنی این رفاقت هست..یاده یه خاطره شیرین ...یه حرف قشنگ ..وقتی لبخند میشونه رو لبات یعنی....رفاقت هست.....راستی 17 اسفند هم تولدت بود.....با خیلی خیلی تاخیر مبارک ...من تقریبا از نیمه اسفند تا 10 فروردین پنچر بودم..نا میزووون شدید..تازه الان یه کم مثه آدم شدم میتونم ببینم

بلا دوره
منم سیم کارتم گم شد و همه شماره هام پریدوگرنه جویای احوال هستیم

فاطمه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ

در ضمن این عکسه چیه اون بالا...بهاره مثلا...یه چمنی...گلی..سبزه ای..چیزی بذار...کلا بذار خوبه

حتما

طراوت سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:05 ب.ظ

واااای حسین
پوزش مرا پذیرا باشید! تولدت یادم رف ببقشید
با تاخیر یک ماهه، دقیقا یک ماهه(!)، تولدتو تبریک میگم.
پاینده و پرنشاط و سالم باشی

تولد شمام با چند ماه تعجیل مبارکا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد