دیشب رفتم واسه بچه مولفیکس بگیرم، نشستم تو ماشین که دیدم عابر بانکمو نیاوردم، با عصبانیت پیاده شدم و بلند گفتم اه سگ تو روحت، یهو دو تا دختره عین جن از لای درختای شهرک در اومدن و به من که رسیدن گام هاشون تند تر شد و دفرار

خولا مصبا همون صبح ها گم شید پیاده روی کنید دیگه

نظرات 10 + ارسال نظر
طراوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:51 ب.ظ

محمدهادی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

قیچی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 ب.ظ

بیشترین کاری که می تونم بکنم اینه که بیام عروسیت برقصم

فاطیما چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:51 ق.ظ http://muddy.blogfa.com

با قیچی موافقم محمد هادی جان
راستی قیچی سلاااااامممم

قیچی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:22 ب.ظ

سلا چاکرم، میام می خونم همیشه و هنوز

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:24 ب.ظ

لال شدم یهو، منظور از کامنت قبل این بود:
سلام چاکرم، میام می خونمت هنوز و همیشه

آش کشک جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
چقدر خوب که اینجا هنوز هست
خیلی خوشحال شدم خیلی

قیچی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام مرسی مخلصم

رویا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:22 ب.ظ http://nal-abad.blogsky.com

سلام حسین.
پدر شدن ت ، دانشجوی دکتری شدن ت مبارک.
چقدر عجیب ... الان بعد از خیلی وقت اومدم اینجا که لینک اون گروه تلگرامی تون رو پیدا کنم. که دیدم دوباره توی وبلاگ ت می نویسی.
داشتم پستا رو می خوندم یاد اون وقتایی که وبلاگ نویسی خیلی رونق داشت افتادم. خوبه که انقدر سرگرم و مشغولی. در هر سه عرصه موفق باشی. خانه و خانواده، کار و در آمد، درس و تحصیل.

قیچی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام ممنون، منم خوشحال میشم دوستای قدیمم بعد از این همه مدت همچنان لطف دارن، نمونه اش خود تو و بقیه کامنتهای بالا
وبلاگم همچنان مینویسم انگاری یه ادم تنها تو یه جزیره دورافتاده که از کشتی در حال غرق شدن نجات پیدا کرده و شنا کنان خودشو رسونده به جزیره
تاریخ اخرین پستهای وبلاگ بچه ها رو ببینی قضیه دستت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد